ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از کراس اور عجیب و برقی چری

چری شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو در چین به شمار می‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین است. یکی از برندهای مستقل ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

چری شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو در چین به شمار می‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین است.

یکی از برندهای مستقل چینی که تاثیر بسزایی را در این پیشرفت داشته شرکت خودروسازی چری بود، جایی که بسیاری از چهره های معروف و تاثیر گذار صنعت خودروسازی چین از آن بیرون آمدند، خودروسازی که ابتدا محصولات خود را بر مبنای پلت فرم سعات تولدو نسل اول  که مشترک با نسل دوم فولکس واگن  گلف بود آغاز نمود و به صورت مهندسی معکوس خودروهای  کویین و کیو کیو را تولید کرد ، اما بعد از مدت کوتاهی چری محصولات متنوعی را راهی بازار نمود. این کمپانی چینی برای اوایل سال آینده میلادی محصول جدید برقی خود با نام (S61) را معرفی خواهد کرد.

این کراس اور جمع و جور برقی از نظر سبک طراحی کاملا متفاوت از دیگر اعضای خانواده بوده و فرم بدنه به ویژه نمای جلو خودرو شباهت بسیار زیادی به‌ محصولات کمپانی "لینک اَند کو" دارد.

چری

در داخل کابین شما با یک داشبورد عریض که خطوط افقی کلی شکل دهنده آن به اضافه فرم مستطیلی عریض خروجی های هوا AC به ایجاد این حس وسیع و دلباز بودن کمک شایانی کرده است، روبرو هستید.

چری S61 بر پایه پلت فرم جدید این شرکت موسوم به LFS طراحی شده است که معماری پایه آن بر اساس پیشرانه های برقی است و امکان طراحی کلاسهای مختلف بدنه را بر پایه یک پلت فرم مشترک می‌دهد.

از سال 2012 شرکت چری وارد فاز جدیدی شد و تصمیم گرفت تا محصولات جدید مطابق با استانداردهای بالا جهانی و برای رقابت با خودروسازان بزرگ را به بازار عرضه نماید، چری در کنار کارشناسان و متخصصان خبره چینی یک تیم تحقیق و توسعه بین المللی با بهره گیری از بهترین مهندسان آمریکایی، اروپایی را تاسیس نمود و همچنین قرارداد مشترک را با شرکت لوکس ساز و مطرح بریتانیایی جگوار–لندرور انعقاد نمود، حال چری خود را آماده می کند تا خیز بلندی را برداشته و وارد بازی با بزرگان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی