ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال رونمایی سامسونگ از تلویزیون بدون حاشیه در نمایشگاه CES 2020 [بروزرسانی]

بر اساس گزارشات مختلف سامسونگ قرار است به زودی از تلویزیون بدون حاشیه در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده و تولید انبوه آن را در ماه فوریه آغاز کند. جزئیات زیادی از تلویزیون سامسونگ منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۶

بر اساس گزارشات مختلف سامسونگ قرار است به زودی از تلویزیون بدون حاشیه در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده و تولید انبوه آن را در ماه فوریه آغاز کند.

جزئیات زیادی از تلویزیون سامسونگ منتشر نشده، ولی طبق گزارشات منابع سایت کره ای Elec، طراحی آن به گونه ای است که نمایشگر با بدنه «پیوند نزدیک تری» خورده تا حاشیه هایی که در تلویزیون های 65 اینچ و بزرگ تر به چشم می خورند، از بین بروند. یکی از منابع گزارش کرده که این محصول «هیچ حاشیه ای ندارد.»

سامسونگ تیزری کوتاه و مبهم نیز از مراسم خود که در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) در نمایشگاه CES برگزار می شود، منتشر کرده که در آن قابی توخالی و عبارت «عصر تجربه» (Age of Experience) به تصویر کشیده می شوند:

سامسونگ تاکنون وجود این تلویزیون را تأیید نکرده است، بنابراین نباید این خبر را چندان جدی گرفت. البته اسنادی وجود دارند که این خبر را از شایعه دور می کنند.

سامسونگ علاوه بر اقدامات اولیه برای تولید چنین محصولی، برندی با نام «Zero Bezel» یا بدون حاشیه را اوایل سال 2019 ثبت کرد، که البته هیچ کدام از آنها به معنی رونمایی حتمی از این محصول در نمایشگاه CES 2020 نیستند؛ ولی سامسونگ معمولاً از این فرصت برای معرفی تلویزیون های خود استفاده کرده است.

پیش بینی می شود تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشد. غول فناوری کره جنوبی تراشه مورد نیاز این محصول را با در نظر گرفتن رزولوشن 8K توسعه داده و ترکیب طراحی سنت شکنانه با پنل بزرگ، می تواند تلویزیون های 8K معمولی را ارزان قیمت جلوه دهد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۱۰ دی ۹۸]

 

به روز رسانی:

ظاهراً قبل از شروع نمایشگاه CES 2020 شمایل تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ لو رفته است. سایت آلمانی 4KFilme با انتشار تصاویر زیر، مدعی شده آنها اولین عکس های تلویزیون 8K و بدون حاشیه سامسونگ هستند:

اگر تصاویر فوق صحت داشته باشند، تلویزیون جدید سامسونگ کاملاً «بدون حاشیه» نخواهد بود؛ چون اگر دقت کنیم در لبه پایینی حاشیه باریکی به چشم می خورد. این محصول احتمالاً با پایه های اسپیکردار سازگار خواهد بود و به نظر می رسد قابلیت نصب شدن روی دیوار را هم دارد.

تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ احتمالاً Q900T یا Q950T نام خواهد داشت و همانطور که ابتدای خبر اشاره شد، تولید انبوه آن از ماه آینده میلادی (فوریه) آغاز خواهد شد. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده و امکان دارد کوچک ترین سایز آن 65 اینچ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی