ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه ویدیویی ویجیاتو – تئوری‌های فیلم جوکر‌ [تماشا کنید]

جوکر فیلم عجیب و متفاوتی است. تقریبا کسی نیست که پس از تماشای آن برای ساعت‌ها به فکر فرو نرود و در مورد سکانس به سکانس آن ایده پردازی نکند. تاد فیلیپس یکی از عجیب‌ترین ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

جوکر فیلم عجیب و متفاوتی است. تقریبا کسی نیست که پس از تماشای آن برای ساعت‌ها به فکر فرو نرود و در مورد سکانس به سکانس آن ایده پردازی نکند. تاد فیلیپس یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های دهه اخیر میلادی را به روی پرده‌ سینماهای جهان برد و همین ویژگی عجیب بودن فیلم باعث شد تا منتقدین بسیاری لب به ستایش آن باز کنند.

جوکر طوری ساخته شده که شما بعد از تماشای آن متوجه می‌شوید شاید فیلم را درست درک نکرده‌اید. همین موضوع کاری می‌کند که دوباره و دوباره پای فیلم بنشینید تا سر از رازهای پنهان آن درآورید. در همین راستا، تئوری‌های بسیاری در مورد فیلم، فضای اینترنت را پر کرد که هر کدامشان خواندنی و در عین حال قابل تامل هستند.

در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به یک سری از تئوری های فیلم جوکر پرداخته‌ایم و سعی داریم شما را با جنبه‌های مختلف فیلم آشنا کنیم. پس برای اینکه نسبت به فیلم درک بهتری پیدا کنید، از شما دعوت می‌کنم تا انتها با ویجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mir Hossein Hashemi
    Mir Hossein Hashemi | ۱۱ دی ۱۳۹۸

    اصلا من نمی دونم هیچ جا اسم جوکر نیست....ولی تو فیلم گفته ارتور!!!!جای تعجبه

مطالب پیشنهادی