ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۶ وبسایت برتر و کاملا رایگان برای دانلود زنگ موبایل

شاید از زنگ کنونی موبایل خود خسته شده‌اید و بخواهید آن را تغییر دهید. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما گشتن در میان تعداد انبوهی از آهنگ‌های موبایل نه چندان ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

شاید از زنگ کنونی موبایل خود خسته شده‌اید و بخواهید آن را تغییر دهید. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما گشتن در میان تعداد انبوهی از آهنگ‌های موبایل نه چندان جذاب کاری سخت و طاقت فرساست.

به همین خاطر در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی ۶ وبسایت برتر در زمینه دانلود زنگ موبایل و رینگتون گوشی‌های تلفن بپردازیم. با استفاده از این وبسایت می‌توانید به بهترین رینگتون‌ها و به روز ترین آن‌ها دسترسی داشته باشید و به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

۱. iRingPro

گزینه اول این لیست iRingPro نام دارد. با استفاده از وبسایت می‌توانید رینگتون‌های بسیار شیکی به گوشی خود اضافه کنید که در سه مجموعه Origin ،Zen و Tek عرضه شده‌اند. این آهنگ‌ها همگی آرام، مینمال هستند و تمی دلنشین دارند.

سازندگان مجموعه‌های یاد شده خودشان اینطور اعلام کرده‌اند که بعد از خسته شدن از شنیدن آهنگ‌های پاپ به عنوان زنگ موبایل و رینگتون تصمیم گرفتند مجموعه‌ای متفاوت را در اختیار دیگران قرار دهند. این سه مجموعه زمانی برای فروش قرار گرفته بودند اما در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

دلیل این موضوع فوت یکی از هم بنیانگذاران این مجموعه اعلام شده است. دیگر بنیان‌گذار که هنوز در قید حیات است به همین دلیل خواسته که برای حفظ خاطرات همکارش، این سه مجموعه را به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار دهد.

در این مجموعه سه چند رینگتون با حالت‌های مختلف وجود دارند که در ادامه به توضیح مختصری از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • MG مخفف Meeting Grade است که حاوی آهنگ‌هایی رسمی و حرفه‌ای می‌شود.
  • AG مخفف Active Grade است و تن این آهنگ‌ها کمی قوی‌تر و مناسب استفاده در محیط‌های خارجی خواهد بود.
  • هر تن در فرم کوتاه و طولانی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.
  • بعضی از ترک‌ها مولتی تُن محسوب می‌شوند. به این معنا که یک ترک با حجم صداهای مختلفی برای هر زنگ ارائه شده است.

۲. رینگتون‌های ناسا

اگر می‌خواهید هر بار که تلفن‌تان زنگ می‌خورد صدای اولین قدم‌های بشر روی کره ماه را بشنوید، می‌توانید از رینگتون‌های ناسا دیدن کنید. در این وبسایت صداهای خاطره انگیز و ماندگاری از ناسا وجود دارد. به عنوان مثال در این بین می‌توانید جمله «Eagle has landed» را به عنوان رینگتون گوشی خود انتخاب کنید.

البته این گزینه شاید به مذاق همه افراد خوش نیاید اما می‌تواند برای کسانی که علاقمند به فضا و ناسا هستند جالب باشد. در این وبسایت شما دسته بندی‌های مختلفی از رینگتون‌ها را مشاهده خواهید کرد که در فرمت‌های MP3 و M44 (برای آیفون) در دسترس قرار گرفته‌اند.

۳. Mob.org

اگر از آن دسته از افراد هستید که در زمینه موسیقی سلایق متفاوتی دارد، بد نیست نگاهی به رینگتون‌های وبسایت Mob.org بیاندازید. گذشته از ژانر‌های مختلف که از سمت چپ به آن‌ها دسترسی دارید، در این وبسایت می‌توانید از طریق یک لیست بلند بالا به طور مستقل به دنبال رینگتون‌های مختلف بگردید. برای یافتن موارد خاص می‌توانید از نوار جستجوی بالای صفحه استفاده کنید.

در این وبسایت به صورت پیش فرض ابتدا تن‌های جدید نمایش داده می‌شوند، اما امکان دسته بندی لیست و نمایش محبوب‌ترین‌ها و بهترین‌های ماه گذشته را هم خواهید داشت. این وبسایت برای کسانی که نمی‌دانند به صورت دقیق به دنبال چه نوع رینگتونی هستند می‌تواند بسیار مفید باشد.

۴. MyTinyPhone

در این وبسایت بیش از ۵۰۰ هزار رینگتون وجود دارد که می‌توانید هرکدام را ابتدا گوش کنید و سپس در صورتی که به آن علاقمند بودید، دانلودش نمایید. به صورت پیش فرض رینگتون‌ها در این وبسایت با توجه به محبوبیت دسته بندی شده‌اند اما می‌توانید آن‌ها را در دسته بندی‌های مختلف نیز بیابید.

برای دریافت رینگتون‌ها گزینه Save to PC را انتخاب کنید تا به صفحه دانلود MP3 بروید.

۵. Mobile Ringtones

یکی دیگر از وبسایت‌هایی که مجموعه‌ای عظیم از رینگتون‌ها دارد Mobile Ringtones است. در این وبسایت می‌توانید رینگتون‌های متفاوتی را مشاهده کنید. خصوصا اگر بخواهید رینگتون‌های آیفون را به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید.

به جز این موضوع‌، می‌توان این وبسایت را یکی از سایت‌های معمولی دانلود رینگتون دانست که از دسته بندی‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و پیش از دریافت فایل اجازه می‌دهد رینگتون‌های مختلف را گوش کنید. این رینگتون‌ها در فرمت‌های MP4 و MP3 در دسترس قرار گرفته‌اند.

۶. FreeTone

دانلود آهنگ زنگ موبایل

شاید نتوان هیچ مزیت خاصی در FreeTone نسبت به دیگر گزینه‌ها پیدا کرد. اما به خاطر داشتن مجموعه چند صد‌تایی از رینگتون‌ها باید در این لیست حضور می‌داشت. به هر ترتیب همیشه خوب است که گزینه‌های متعددی برای دانلود رینگتون داشته باشید. بنابراین اگر دیگر گزینه‌ها کمکی به شما نکرد بد نیست نگاهی به FreeTone هم داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohssen_80
    mohssen_80 | ۴ آذر ۱۳۹۹

    سلام دوستان

مطالب پیشنهادی