ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رویکرد تازه مدیران خودرو برای خدمات پس از فروش در دوران تحریم

در طول سالهای اخیر مدیران خودرو در رقابت با کرمان موتور بر سر دست یابی به جایگاه سومین خودروساز بزرگ کشور بوده است، اما حالا و در دوران تحریم این شرکت شرایطی متفاوت با سایر ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

در طول سالهای اخیر مدیران خودرو در رقابت با کرمان موتور بر سر دست یابی به جایگاه سومین خودروساز بزرگ کشور بوده است، اما حالا و در دوران تحریم این شرکت شرایطی متفاوت با سایر خودروسازان چینی فعال در کشور پیدا کرده است و علیرغم کاهش قابل توجه تیراژ تولید، همچنان به طرح های توسعه ای خود ادامه می دهد.

یکی از بزرگترین چالش های مدیران خودرو در سال 97، تعریف مجدد پروسه تامین قطعات یدکی و خدمات رسانی با توجه به شدت تحریم های صنعت خودروسازی بوده است که بنا به اظهار نظر محمد حسن گرمان، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، این شرایط حالا تغییر کرده است و مدیران خودرو با تامین 240 کانتینر قطعات یدکی، می تواند نیاز به قطعات را برای تمامی مدل های خود مرتفع سازد.

توسعه فروشگاه های فروش مستقیم قطعات یدکی در شهرهای بزرگ کشور، تامین فوری قطعات مدل های خاص نظیر چری آریزو 6 و ام وی ام X55 در 24 ساعت، کاهش زمان خواب خودروها در نمایندگی ها، افزایش تعداد و سرعت امدد جاده ای و توسعه اپلیکیشن مخصوص خدمات مدیران خودرو از جمله دیگر طرح های توسعه ای اجرا شده توسط این واحد طی ماه های گذشته است.

همچنین به گفته مهندس گرمان، مدیران خودرو پایین ترین قیمت قطعات یدکی اصلی را در ایران ارائه می دهد و عمده قطعاتی که با قیمت های پایین تر از نرخ های مصوب شرکت به فروش می رسند، از گونه های غیر اصلی و تقلبی هستند که کارایی و کیفیت لازم را ندارند.

مدیران خودرو خدمات پس از فروش

البته مشکل تحریم ها و افزایش شدید نرخ ارز باعث شده تا قیمت قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو نیز علیرغم میل مدیران این شرکت به نحو چشمگیری افزایش یابد، چرا که عملا قیمت یک قطعه که در چین تغییر نداشته است و پیش از این با نرخ ارز کمتر از 4000 تومان خریداری می شد، حالا با ارز 13200 تومانی تامین می شود.

در این برنامه جک لی قائم چینی مقام مدیران خودرو در با اشاره به فروش بیش از 400 هزار دستگاه خودرو از برند ام وی ام و چری در سال‌های گذشته از افزایش کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو سخن گفت که از جمله دلایل موفقیت این شرکت در بازار ایران بوده است.

به گفته جک لی: «در چند وقت اخیر با وجود تحریم ها و مشکلات موجود در مسیر جابجایی نقدینگی مدیران خودرو در کنار شریک ایرانی خود باقی ماند و قصد دارد این موفقیت 15 ساله را ادامه دهد چرا که فروش 400 هزار دستگاهی باعث شده که این شرکت همچنان نگاه ویژه‌ای به بازار ایران داشته باشد و به سرمایه گذاری‌های خود در زمینه قطعات، خدمات و همچنین تولید خودرو در ایران ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی