ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازگشت لاک‌پشت‌های جنگ

برخی از بازی‌ها با ترکیب عجیب و غریبی که از سبک‌های مختلف می‌سازند بیش از بقیه بازی‌ها بر لبه تیغ راه می‌روند. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که چنین ملغمه‌هایی مورد پسند گیمرها قرار نمی‌گیرد، اما ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

برخی از بازی‌ها با ترکیب عجیب و غریبی که از سبک‌های مختلف می‌سازند بیش از بقیه بازی‌ها بر لبه تیغ راه می‌روند. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که چنین ملغمه‌هایی مورد پسند گیمرها قرار نمی‌گیرد، اما از آن سو بازی‌هایی هم هستند که با نوآوری‌ها و استایل خاص خود، نامشان را بر سر زبان‌ها می‌اندازند. یکی از این عناوین بازی War Tortoise بود که در سال 2016 برای اندروید و iOS منتشر شد و المان‌های شوتر سوم شخص با موقعیت ثابت (fixed-position third-person shooter) و البته سبک آیدل را با هم در آمیخت تا یک عنوان موفق ارائه کند.

بازی War Tortoise

حالا استودیوی سازنده یعنی Foursaken Media که سبک خاص خودش را در توسعه بازی‌های موبایل دارد، چندی پیش خبر از انتشار نسخه دوم War Tortoise برای موبایل داد و اعلام کرد که بازی اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد. در حال حاضر بازی در فاز بتا یا Early Access قرار گرفته و اگر علاقه‌مند به تست آن پیش از انتشار هستید، می‌توانید به گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید.

The Swords of Ditto

در این بازی نقش آفرینی اکشن شما نقش یک قهرمان گمنام را  به عهده گرفته و او را در یک ماموریت حماسی برای نجات سرزمینش از شر یک دشمن کهن، همراهی می‌کنید. اگر بازی‌های کلاسیک افسانه زلدا را بازی کرده باشید حتما متوجه شباهت زیاد The Swords of Ditto با آن خواهید شد. مناطق مختلف در نقشه بازی بعد از رسیدن شما به نقاط مشخص داستانی باز خواهند شد. روند پیشروی هم به این صورت است که باید دشمنان را از بین برده و با استفاده از امتیازاتی که به دست می‌آورید شمشیرتان را آپگرید کنید.

طراحی بازی به بامزه‌ترین شکل ممکن طراحی شده و این مساله نه تنها شامل گرافیک محیط می‌شود بلکه کاراکترها و حتی دشمنان هم ریخت و قیافه دوست داشتنی دارند. سیستم کنترل کاراکتر هم بر خلاف چیزی که انتظار می‌رود از یک d-pad استفاده نکرده و به جای آن با حرکت انگشتانتان روی بخشی از صفحه نمایش کاراکترتان را کنترل می‌کنید.

The Swords of Ditto

The Swords of Ditto

سازنده: DevolverDigital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1200 مگابایت زبان:

Alter Ego

بازی‌های داستان محور که تمرکز اصلی خود را بر ارائه خط داستانی جذاب و درگیر کننده می‌گذارند همیشه متفاوت‌ترین عناوین را به گیمرها ارائه می‌دهند. یکی از نمونه‌های بی‌شمار در این مجموعه، بازی موبایل جدیدی به نام Alter Ego است که تقریبا مثل یک تست شخصیت‌شناسی عمل کرده و شما را با سوال‌های چالش برانگیز فراوانی رو به رو می‌کند.

Alter Ego یک بازی کلیکر (clicker) است بنابراین بیشتر وقت شما در بازی صرف این می‌شود که با تپ روی whisper ها که در واقع افکار و احساسات پراکنده در بازی هستند، EGO جمع‌آوری کنید. از EGO های جمع‌آوری شده می‌توانید برای انجام دادن تست‌های شخصیت‌شناسی و روانشناسی و پیشروی در بازی استفاده کنید. تمام انتخاب‌ها و جواب‌های شما روی جمع‌بندی خط سیر داستانی بازی تاثیر می‌گذارد و همین مساله قابلیت تکرار بازی را بالا می‌برد.

ALTER EGO

ALTER EGO

سازنده: Caramel Column Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 57/195.3 مگابایت زبان:

Gravity Box

شاید اولین بار با دیدن عکس‌های بازی، گرافیک آن چندان توجهتان را جلب نکند اما مطمئن باشید Gravity Box جزو بازی‌هایی است که حتما باید تجربه کنید. عنوان کامل بازی در گوگل پلی اشاره می‌کند که Gravity Box یک عنوان پازلی مینیمال است و این سادگی را کاملا در طراحی بازی می‌توان دید.

همه چیز در این بازی به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شود و حتی موسیقی هم در کار نیست با این حال خوشبختانه گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک بازی عالی پیاده‌سازی شده است. شما کنترل یک مکعب کوچک را به عهده دارید و بسته به اینکه کجای صفحه را لمس کنید تیرهای کوچکی به اطراف شلیک می‌شود که از این تیرها باید برای حرکت به اطراف و جا به جایی استفاده کنید.

Gravity Box

Gravity Box

سازنده: Luca1152 قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:

Forgotton Anne

Forgotton Anne یک بازی ادونچر زیبا و دلفریب است که در آن همه عناصر این سبک مثل پلتفرمینگ، پازل، داستان سینمایی و البته استفاده از هنر نقاشی دستی دیده می‌شود. با اینکه سازندگان در قسمت‌های معمایی و پلتفرمینگ بازی تقریبا سنگ تمام گذاشته‌اند و گیم‌پلی استانداردی خلق کرده‌اند اما شاید در بخش داستان کمی ضعیفتر عمل کرده باشند.

با این حال اگر به دنبال یک بازی ماجرایی با گرافیک مبهوت کننده و چشم‌نواز هستید احتمالا خواهید توانست از ضعف‌های بخش داستانی چشم پوشی کنید. دانلود Forgotton Anne رایگان است اما با گذراندن بخش ابتدایی بازی پرداخت درون برنامه‌ای وارد عمل می‌شود و باید آن را خریداری کنید

Forgotton Anne

Forgotton Anne

سازنده: Hitcents قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1700 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی