ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی: آینده در نمایشگاه CES 2020 از راه می رسد

تا چند روز دیگر شرکت های بزرگ فناوری در نمایشگاه CES 2020 در شهر لاس وگاس گرد هم می آیند تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. کمپانی سونی نیز یکی از این شرکت هاست ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

تا چند روز دیگر شرکت های بزرگ فناوری در نمایشگاه CES 2020 در شهر لاس وگاس گرد هم می آیند تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. کمپانی سونی نیز یکی از این شرکت هاست و شعار «آینده در راه است» (The Future is Coming) را برای این نمایشگاه انتخاب کرده است.

سونی کسب و کارهای متعددی دارد که اکثر آنها در وضعیت خوبی نیستند. به غیر از بخش سرگرمی و دوربین، کنسول پلی استیشن یکی از بزرگ ترین منایع درآمد این کمپانی ژاپنی محسوب می شود. هیجانات پیرامون پلی استیشن 5 اوج گرفته اند و احتمال دارد سونی در نمایشگاه CES امسال و پشت درب های بسته، اطلاعات جدیدی از کنسول جدید خود منتشر کند. البته نباید انتظار اتفاقات بزرگی را داشت.

سونی

ابهامات زیادی در مورد بخش تلفن هوشمند سونی وجود دارد. شایعات حاکی از آنند که این شرکت قصد دارد طراحی پرچمدار اکسپریا را دستخوش تغییراتی کرده و دوربین سلفی را در حفره نمایشگر جای دهد. این کمپانی ژاپنی طبق سنت خود، هر دو سال یک بار و با نسل جدید در طراحی این گوشی تغییراتی ایجاد می کند.

با این وجود گوشی های سری اکسپریا همچنان محبوبیت ندارند؛ موضوعی که به نظر می رسد چندان برای سونی مهم نیست. ظاهراً تلفن هوشمند برای این کمپانی ژاپنی قطعه ای کوچک از پازل بزرگی به نام هوش مصنوعی است؛ حوزه ای که این شرکت اخیراً توجهات خود را معطوف آن کرده است.

پیش بینی می شود سونی طیف وسیعی از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کند. کنفرانس این شرکت در نمایشگاه CES 2020 از 6 ژانویه (سه روز دیگر) آغاز خواهد شد و باید دید چه اهدافی برای آینده در سر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی