در آستانه CES2020 به سر می بریم و شرکت دل مجموعه ای از مانیتورهای جدید خود را با امکاناتی نظیر نرخ رفرش بسیار بالا، تکنولوژی داخلی کالیبره رنگ و نمایشگر عظیم الجثه که می تواند محتوای چهار دستگاه مختلف را به صورت همزمان نمایش دهد معرفی کرد.

مانیتور گیمینگ Alienware 25 نمایشگری با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز  است که به میزان قابل توجهی از تمامی نمایشگرهای دیگر با کلاک ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز بالاتر است. پاسخگویی یک هزارم ثانیه ای برای اجرای بازی های سریع رقمی ایده آل است و پنل های IPS باید بتوانند رنگ های پایداری را در طیف وسیعی از رنگ ها به نمایش بگذارند. این نمایشگر همچنین به تکنولوژی های G-Sync و FreeSync مجهز است و حاشیه های بسیار باریکی دارد. قیمت تعیین شده برای این مانیتور هم برابر با ۵۰۰ دلار است.

یکی دیگر از محصولات معرفی شده دل UltraSharp 27 4K PremierColor Monitor (با نام تجاری UP2720Q) است؛ نمایشگری ۲۷ اینچی با رزلوشن 4K که به تکنولوژی تحلیل رنگ داخلی مجهز است. این مانیتور نیز در رویداد ادوبی مکس در نوامبر گذشته و برای خالقان هنری معرفی شد که دقت رنگ برایشان اهمیت بالایی دارد و قرار است از یک ماه دیگر با قیمت ۷۱۰ دلار به بازار عرضه شود.

محصول رونمایی شده دیگر دل Ultrasharp 43 4K USB-C Monitor با نام تجاری U4320Q است؛ نمایشگر ۴۲.۵ اینچی عظیم الجثه ای که می تواند محتوای دریافتی از چهار دستگاه مختلف را به صورت همزمان نمایش دهد و گزینه ای ایده آل برای مالتی تسکینگ است. این محصول نیز تا انتهای ماه جاری میلادی با قیمت ۱۰۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

از دیگر مانیتورهای معرفی شده توسط دل میتوان به Ultrasharp 25 USB-C Monitor (با نام تجاری U2520D) اشاره کرد که مانیتوری ۲۵ اینچی با رزلوشن qhd و پورت USB-C است و قیمت ۴۸۰ دلار دارد. نمایشگر ۸۶ اینچی Interactive Touch Monitor با رزلوشن 4K و پشتیبانی از فرامین تاچ نیز محصول دیگری است که هنوز قیمت آن اعلام نشده است.