ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی دل از نمایشگر 86 اینچی لمسی برای شرکت ها رونمایی کرد

کمپانی دل از مانیتور 85.6 اینچی لمسی خود به نام Interactive Touch Monitor برای شرکت ها و سازمان ها رونمایی کرد. این نمایشگر از 20 لمس همزمان پشتیبانی کرده و از پنل 4K IPS برخوردار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

کمپانی دل از مانیتور 85.6 اینچی لمسی خود به نام Interactive Touch Monitor برای شرکت ها و سازمان ها رونمایی کرد. این نمایشگر از 20 لمس همزمان پشتیبانی کرده و از پنل 4K IPS برخوردار است.

نمایشگر دل Interactive Touch Monitor مخصوص استفاده در شرکت ها ساخته شده و صفحه نمایش 85.6 اینچی آن از نمایشگر 85 اینچی سرفیس هاب 2S مایکروسافت بزرگ تر است.

دل Interactive Touch Monitor

البته نمایشگر دل Interactive Touch Monitor همانند سرفیس هاب 2S یک کامیپوتر نیست و کاربر برای تبدیل آن به PC باید از کامپیوتر OptiPlex Micro PC دل که در قسمت پشتی نصب می شود، استفاده کند. کاربر می تواند با دستان خود متن ها را روی این مانتیور نوشته و با کف دست پاک کند. قلم استایلوس نیز قابلیت چسبیدن به لبه کناری را دارد.

مانیتور مورد بحث از دو اسپیکر 20 واتی در زیر نمایشگر برخوردار بوده و چندین درگاه مختلف دارد. در پشت دستگاه چندین پورت از جمله درگاه HDMI، پورت های USB-A، USB-B و اترنت تعبیه شده اند. درگاه های USB-C و DisplayPort نیز در دسترس هستند.

دل می گوید مانیتور Interactive Touch Monitor با کد C8621QT از تاریخ 10 آوریل (22 فروردین 99) به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی