ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال ورود هواوی به بازار کامپیوترهای دسکتاپ

طبق گزارشی جدید هواوی تحقیقات بازار برای ساخت و تولید کامپیوترهای دسکتاپ را آغاز کرده است. این شرکت پیشتر طیف وسیعی از محصولات الکترونیک مصرفی را در سبد کالاهای تولیدی اش داشته که از تلفن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

طبق گزارشی جدید هواوی تحقیقات بازار برای ساخت و تولید کامپیوترهای دسکتاپ را آغاز کرده است. این شرکت پیشتر طیف وسیعی از محصولات الکترونیک مصرفی را در سبد کالاهای تولیدی اش داشته که از تلفن های هوشمند گرفته تا لپ تاپ ها را شامل می شد و حالا ظاهرا قصد دارد وارد حوزه دیگری شود.

لپ تاپ های سری میت بوک هواوی نیز با موفقیت توانستند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. لازم به یادآوری است که هواوی پیشتر نیز اقدام به تولید کامپیوترهای دسکتاپ کرده بود اما این محصولات را صرفا در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می داد و حالا ظاهرا قرار است کامپیوترهای دسکتاپ هواوی برای نخستین بار در اختیار عموم مصرف کنندگان قرار بگیرند.

گزارش ها در مورد تحقیقات هواوی در این باره و ساخت سیستم دسکتاپ توسط یکی از کاربران وبسایت چینی ویبو منتشر شده است. بر این اساس شرکت مورد بحث تحقیقات مختلفی را در دست انجام دارد و برای دریافت نظرات و اطلاع از امکانات درخواستی کاربران نیز نظرسنجی های لازم را از تعدادی از آنها به عمل آورده است. بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که هواوی فرایند ساخت نمونه های اولیه از این پی سی ها را آغاز کرده است.

پستی که در این باره روی وبسایت ویبو قرار گرفته است حاوی مشخصات فنی کامپیوترهای دسکتاپ هم بوده است. طبق این اطلاعات پی سی مورد بحث از چیپست Kunpeng 920S (پردازنده بومی هواوی) بهره می برد و از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. این سیستم دسکتاپ همچنین به کارت گرافیک اختصاصی مجهز شده که این نکته نشان می دهد احتمالا با یک سیستم گیمینگ طرف هستیم یا نسخه ای از آن چنین مشخصه ای دارد.

از آنجا که کامپیوترهای تجاری در شرکت های مختلف با موفقیت روبرو بوده اند هواوی در نظر دارد با افزایش ظرفیت های تولید خود این گروه از کاربران را نیز با خود همراه نماید. البته اشاره کنیم که هواوی هنوز این خبر را تایید نکرده است و نمی توان با اطمینان در مورد صحت آن نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۳ دی ۱۳۹۸

    این مگه تحریم نیست؟

مطالب پیشنهادی