ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد
تکنولوژی

بلعیدن ایرپاد کودک آمریکایی را راهی بیمارستان کرد

یک کودک ۷ ساله اهل جورجیای آمریکا پس از دریافت آیفون و ایرپاد به عنوان هدیه کریسمس، یکی از گوشی های ایرپاد را بلعید تا راهی بیمارستان شود. Kiara Stroud، مادر این کودک به رسانه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

یک کودک ۷ ساله اهل جورجیای آمریکا پس از دریافت آیفون و ایرپاد به عنوان هدیه کریسمس، یکی از گوشی های ایرپاد را بلعید تا راهی بیمارستان شود.

Kiara Stroud، مادر این کودک به رسانه ها گفته که پسرش برای مدتی طولانی ایرپاد را درون دهانش نگه داشته بود اما ناخواسته آنرا بلعید. مادرش که باورش نمی شد پسرش چنین کاری کرده باشد، سریعا وی را به بیمارستان رساند. اسکن های اشعه ایکس حاکی از این است که ایرپاد هنوز درون شکم پسرک و دقیقا زیر قفسه سینه او قرار دارد.

ایرپاد

جالب اینجاست که پزشک کودکان اصلا نمی دانسته ایرپاد چیست و در این بار از پرسنل بیمارستان پرس و جو کرده است. آنطور که پزشک می گوید ایرپاد خود به خود از بدن دفع می شود و نیازی به اقدام خاصی نیست.

Kiara Stroud می گوید فرزندش بسیار دستپاچه شده بود اما اطرافیان با او اطمینان داده اند که همه چیز روبه راه می شود. نگرانی دیگر کودک آمریکایی این بوده که گوشی به خاطر نزدیکی بیش از حد به ایرپاد متصل شده و داخل شکمش شروع به پخش موزیک کند. به همین خاطر از مادرش خواسته آیفون را از او دور نگه دارند، آن هم در حالی که تنها ساعاتی قبل آن را به عنوان هدیه دریافت کرده بود

Stroud به والدین دیگر توصیه کرده حین کادو دادن ایرپاد به فرزندانشان دقت کنند چون او هرگز انتظار نداشته پسرش به جای گوش دادن موزیک با ایرپاد آن را ببلعد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: اپل ایرپاد پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۱۵ دی ۱۳۹۸

    molavyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

مطالب پیشنهادی