ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سگوی
تکنولوژی

اسکوتر برقی شرکت Segway با قابلیت کروز کنترل معرفی شد

شرکت سگوی چندین محصول را برای معرفی به نمایشگاه CES ۲۰۲۰ آورده که به لطف معرفی زودهنگام آن، می‌توانیم با چند مورد از آن‌ها زودتر آشنا شویم. این کمپانی مدعی شده است که اسکوتر برقی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

شرکت سگوی چندین محصول را برای معرفی به نمایشگاه CES ۲۰۲۰ آورده که به لطف معرفی زودهنگام آن، می‌توانیم با چند مورد از آن‌ها زودتر آشنا شویم. این کمپانی مدعی شده است که اسکوتر برقی خود، سبک‌ترین، جمع و جورترین و بهینه‌ترین اسکوتر برقی حال حاضر بازار است که سیستم کروز کنترل نیز دارد.

اسکوتر برقی ۷۰۰ دلاری کمپانی سگوی (Segway) کمی با دیگر اسکوترهای این کمپانی فرق می‌کند. این اسکوتر برقی که Air T15 نام دارد، جزو اسکوترهای کیک قرار می‌گیرد (اسکوترهایی که باید با پا به حرکت دربیایند). از همین رو این اسکوتر به دستگیره مخصوص برای گاز دادن مجهز نشده است. اما ویژگی بارز این اسکوتر، کروز کنترل است که برای اسکوترهای این کمپانی، ویژگی جدیدی به حساب می‌آید.

سگوی

سیستم کروز کنترل اسکوتر سگوی کمی با سیستم‌های مرسوم داخل ماشین‌ها متفاوت است. زمانی که کاربر برای به حرکت درآوردن این اسکوتر، پا می‌زند، Air T15 به صورت اتوماتیک اصطکاک و شرایط جاده را بررسی می‌کند تا همواره سرعت مشخصی را در اختیار کاربر قرار دهد. اگر بخواهید سریع‌تر حرکت کنید نیز کافی است تا پای بیشتری بزنید تا اسکوتر دوباره شرایط را مطابق با سرعت مورد نیاز شما تنظیم کند.

Air T15 حدود ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و به کمک موتور برقی ۳۰۰ واتی خود می‌تواند تا سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. سگوی می‌گوید این اسکوتر برقی می تواند سرعت حداکثری خود را نیز در شیب ۱۵ درصدی نیز حفظ کند. اسکوتر برقی سگوی با ترمز گرفتن شارژ می‌شود و کاربران می‌تواند به کمک آن تا ۱۵ کیلومتر سفر کنند. اطلاعات سرعت و مسافت نیز به کمک نمایشگر LED روی دسته‌های آن نمایش داده می‌شود.

سگوی

اما علاوه بر Air T15، این کمپانی اسکوتر دیگری نیز به نام T60 معرفی کرده است. سگوی برای این محصول شعار «محصول انقلابی» را برگزیده و نام آن را روبو اسکوتر (Roboscooter) گذاشته است. این اسکوتر برقی یا همان روبو اسکوتر از سیستم ۳ چرخ عقب استفاده می‌کند و این کمپانی به صورت اختصاصی آن را در اختیار شرکت‌های اشتراک اسکوتر قرار خواهد داد.

محصول دیگر این کمپانی، اسکوتر برقی مکس است که برای حمل و نقل در زمین‌های ناصاف و بیرون شهری طراحی شده و چرخ‌های بزرگتری دارد که برای شرایط ناهموار و سخت مناسب‌سازی شده است. اسکوتر برقی مکس باتری‌های تعویض‌پذیر دارد که شارژ کردن آن را ساده تر می‌کند. سگوی اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات خود را در نمایشگاه CES ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی