ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادیسه G9
تکنولوژی

خمیده‌ترین مانیتور سامسونگ رونمایی شد؛ گیمینگ با پاسخ‌دهی یک میلی ثانیه

CES 2019 هنوز به طور رسمی آغاز نشده اما مطابق رسم هر ساله، کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی معرفی محصولات جدید خود را از چند روز قبل آغاز می کنند. مانیتور گیمینگ ادیسه G9 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

CES 2019 هنوز به طور رسمی آغاز نشده اما مطابق رسم هر ساله، کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی معرفی محصولات جدید خود را از چند روز قبل آغاز می کنند. مانیتور گیمینگ ادیسه G9 با میزان خمیدگی 1000R خمیده ترین مانیتور سامسونگ است و به گفته این کمپانی زاویه دید تقریباً مشابه با چشم انسان را پوشش می دهد.

ادیسه G9
مانیتور ادیسه G9

مانیتور فوق عریض ادیسه G9 سامسونگ با پنل QLED، رزولوشن 5120 در 1440 پیکسلی را ارائه می دهد و از HDR 1000 نیز پشتیبانی می کند. به گفته سامسونگ نرخ رفرش این مانیتور 49 اینچی 240 هزتز است و زمان پاسخ دهی آن هم یک میلی ثانیه اعلام شده است. علاوه بر این از قابلیت فری سینک 2 کمپانی AMD در کنار G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند تا (با استفاده از کارت های گرافیک پشتیبانی شده) میزان پارگی تصاویر به حداقل ممکن کاهش یابد. از آنجایی که ادیسه G9 یک مانیتور گیمینگ است پایه محصول از نور پردازی آبی رنگی بهره می برد که ما را به یاد راکتور تونی استارک در فیلم مرد آهنی می اندازد.

مانیتور ادیسه G9
مانیتور ادیسه G9

سامسونگ در کنار G9 از مانیتور ادیسه G7 رونمایی کرده که در دو سایز 27 و 32 اینچی و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی (نسبت 16 به 9) روانه بازار می شود. مدل ادیسه G7 نیز مشابه مدل G9 خمیدگی 1000R دارد، از تکنولوژی QLED بهره می برد و نرخ رفرش 2240 هرتز و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای دارد. علاوه بر این از فری سینک 2 کمپانی AMD در کنار G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند. اصلی ترین تفاوت این مدل (به جز ابعاد نمایشگر) به پشتیبانی از HDR600 و حداقل درخشندگی 600 کاندلا بر متر مربع محدود است.

مانیتور ادیسه G7
مانیتور ادیسه G9

سامسونگ هنوز قیمت مانیتورهای خمیده خود را اعلام نکرده است. در رویداد CES سال گذشته کمپانی کره ای از مانیتور CRG9 رونمایی کرد که برچسب قیمت 1300 دلاری خورده بود. به همین دلیل انتظار می رود مدل های ادیسه G9 و ادیسه G7 نیز قیمت بالایی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۴ دی ۱۳۹۸

    یا خدا

مطالب پیشنهادی