ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم نورپردازی هوشمند
تکنولوژی

سیستم نورپردازی هوشمند نانولیف به نیازهای کاربر پاسخ می‌دهد

«نانولیف» با معرفی سیستم نورپردازی هوشمند جدید پا را از پنل های نوری دکوری فراتر گذاشته است. کمپانی کانادایی نانولیف از سیستم نورپردازی جدیدی به نام Learning Series رونمایی کرده که به لطف الگوریتم ها و سنسورهای U-IQ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

«نانولیف» با معرفی سیستم نورپردازی هوشمند جدید پا را از پنل های نوری دکوری فراتر گذاشته است.

کمپانی کانادایی نانولیف از سیستم نورپردازی جدیدی به نام Learning Series رونمایی کرده که به لطف الگوریتم ها و سنسورهای U-IQ نیازهای کاربران را فراگرفته، حس کرده و به آنها واکنش نشان می دهد. مزیت اصلی این ابزار در عدم اتکای آنها به کنترل صوتی یا دستی از سوی کاربر نهفته است. Gimmy Chu، مدیرعامل و هم بنیانگذار نانولیف در این باره می گوید:

از نظر ما افراد تمایلی به وقت گذاشتن برای زمانبندی گجت ها، باز کردن اپ ها یا حتی دستور صوتی به آنها ندارد. بنابراین سیستم نورپردازی هوشمند Learning Series را توسعه دادیم که یاد می گیرد، حس می کند و واکنش نشان می دهد؛ در نتیجه سیستم روشنایی مطابق خواسته شما عمل کرده و به ندرت نیاز به تنظیم پیدا می کند.

سیستم نورپردازی هوشمند

Nanoleaf علیرغم این ادعاهای نه چندان کوچک سازوکار سیستم را به شکل دقیق تشریح نکرده و تنها چیزی که می دانیم این است که محصول جدید آنها از کلید Learning با قیمت ۱۵ دلار، لامپ Learning با قیمت ۲۰ دلار و سوییچ ۵۰ دلاری تشکیل می شود. کمپانی سازنده به تاریخ عرضه این محصول اشاره نکرده است.

پنل های روشنایی این شرکت در حال حاضر به صدا و لمس پاسخ می دهند. هر یک از این پنل ها را می توان به عنوان کلید هوشمند برای راه اندازی دستگاه های هوم کیت اپل نیز بکار برد. سیستم نور پردازی این شرکت را می توان از طریق سیری، الکسا و گوگل اسیستنت نیز کنترل کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرده که پنل های روشنایی یکپارچه شش ضلعی را که سال گذشته معرفی کرد، تابستان سال جاری و در قالب بسته های ۳ تایی با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • تست کافه بازار
    تست کافه بازار | ۱۴ دی ۱۳۹۸

    تست کافه بازار

مطالب پیشنهادی