ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سگوی ناین بات
تکنولوژی

ویلچر تعادلی برقی S-Pod؛ محصول جدید Segway معرفی شد

شرکت سگوی از جدیدترین وسیله نقلیه تعادلی خود به نام S-Pod رونمایی کرده است. بر خلاف دیگر محصولات این کمپانی که انتظار داریم به صورت ایستاده رانده شوند، این محصول به صورت نشسته کنترل شده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

شرکت سگوی از جدیدترین وسیله نقلیه تعادلی خود به نام S-Pod رونمایی کرده است. بر خلاف دیگر محصولات این کمپانی که انتظار داریم به صورت ایستاده رانده شوند، این محصول به صورت نشسته کنترل شده و کاربر می‌توانید بی‌دردسر آن را هدایت کند.

S-Pod عملا با همان تکنولوژی تعادلی ژیروسکوپی کار می‌کند که پیش از این در محصولات معمولی‌تر سگوی (Segway) دیده بودیم. از این نظر می‌گوییم که محصولات معمولی‌تر، چون S-Pod همانند آن‌ها با خم شدن به جلو، عقب و چپ و راست هدایت نمی‌شود. این دستگاه با یک جویستیک کوچک که در سمت راست صندلی قرار دارد هدایت می‌شود.

‌سگوی می‌گوید S-Pod همواره خود را هم‌تراز با خط افقی نگه می‌دارد و دو چرخ متحرک آن باعث می‌شود این دستگاه به سادگی بتواند حتی در حالت ایستا، جهت حرکت خود را عوض کند. علاوه بر این دو چرخ بزرگ، ۳ چرخ کوچک‌تر هم در زیر این دستگاه دیده می‌شود که احتمالا برای حرکت دادن آن در مواقع خاموشی موتور S-Pod است.

سگوی

سگوی می‌گوید منبع الهام این دستگاه جالب، ژیروسفر فیلم دنیای ژوراسیک بوده، ولی به نظر می‌رسد که سرعت ۳۸ کیلومتری آن ترسناک‌تر از فرار از دست دایناسورهای گرسنه باشد. S-Pod در ۳ ماهه سوم امسال رونمایی می‌شود و احتمالا اوایل سال آینده به دست خریداران خواهد رسید. این کمپانی انتظار دارد از این دستگاه در همان مکان‌های استفاده شود که پیش از دیگر دستگاه‌های معمولی این کمپانی استفاده می‌شد. البته هنوز قیمت S-Pod مشخص نشده است و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند.

سگوی از S-Pod و دو اسکوتر برقی دیگر در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها نوعی از تکنولوژی کروز کنترل داشته باشد. در هر صورت چند روز دیگر علاقه‌مندان می‌توانند این محصول جذاب تخم مرغی شکل تعادلی را از نزدیک مشاهده کنند که شباهت بی‌بدیلی هم به ویلچر پروفسور ایکس دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی