ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دی-لینک
تکنولوژی

دی-لینک دو دوربین امنیتی با قابلیت تشخیص چهره آفلاین معرفی کرد

در آستانه آغاز رویداد CES در لاس وگاس، دی-لینک دو دوربین امنیتی جدید با قابلیت های هوش مصنوعی آفلاین معرفی کرده است. به گفته دی-لینک دوربین های امنیتی وای‌فای جدید این شرکت از قابلیت های ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

در آستانه آغاز رویداد CES در لاس وگاس، دی-لینک دو دوربین امنیتی جدید با قابلیت های هوش مصنوعی آفلاین معرفی کرده است.

به گفته دی-لینک دوربین های امنیتی وای‌فای جدید این شرکت از قابلیت های هوش مصنوعی جدیدی بهره می برند که پردازش های مربوط به آن به طور محلی و در دستگاه ها انجام می شود. به لطف این قابلیت دوربین ها می توانند چهره اشخاص و نیز شکسته شدن شیشه را تشخیص دهند و برای تمامی این موارد هیچ نیازی به پردازش هوش مصنوعی به کمک فضای ابری نیست. به عبارت دیگر می توان گفت که تمامی این پردازش ها به صورت آفلاین انجام می شوند تا به گفته این شرکت، نتیجه نهایی دقیق تر باشد و سریع تر انجام شود.

دوربین دی-لینک

یکی از مدل ها، DCS-8526LH ویژه فضای خارجی است که با قیمت 119 دلار به فروش می رسد. این دوربین قابلیت روشن کردن محدوده دید را دارد و می تواند به طور خودکار و در زمان تشخیص حرکت، آژیر تعبیه شده را فعال کند. البته به گفته دی-لینک تا پیش از سه ماهه سوم 2020 نباید انتظار ورود این مدل به بازار را داشته باشید. مدل DCS-8302LH یک دوربین 99 دلاری است که قابلیت چرخش 360 درجه (از طریق اپلیکیشن) را دارد و به قابلیت ردیابی حرکت مجهز شده است. این مدل کمی زودتر و در سه ماهه دوم 2020 روانه بازار می شود. از دیگر مشخصات دو دوربین می توان به پشتیبانی از تماس صوتی دو طرفه، کیفیت ویدیوی 1080p و مجهز شدن به درگاه شبکه اترنت اشاره کرد.

دی-لینک همچنین قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری (با طرح های متنوع رایگان یا غیر رایگان) را در اختیارتان می گذارد. البته اگر نگران از دست رفتن حریم شخصی خود هستید می توانید گزینه ذخیره در کارت حافظه میکرو اس دی (تا 256 گیگابایت) یا ذخیره و استریم به تجهیزات NAS (ذخیره سازهای تحت شبکه) را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی