ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک سنتر M90a
تکنولوژی

لنوو تینک سنتر M90a معرفی شد؛ پردازنده الترابوک در کامپیوتر یکپارچه

لنوو امروز در کنار معرفی چهار نمایشگر جدید از یک کامپیوتر یکپارچه به نام تینک سنتر M90a رونمایی کرد که برای کاربران سازمانی طراحی شده است. تینک سنتر M90a به نمایشگری ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن تمام اچ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

لنوو امروز در کنار معرفی چهار نمایشگر جدید از یک کامپیوتر یکپارچه به نام تینک سنتر M90a رونمایی کرد که برای کاربران سازمانی طراحی شده است.

تینک سنتر M90a به نمایشگری ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی مجهز است که در مدل های مختلف با حداکثر روشنایی ۲۵۰ یا ۳۵۰ نیتی ارائه می شود. قابلیت دیگری که به صورت آپشنال ارائه شده PrivacyGuard نام دارد. این سیستم از طریق دوربین مادون قرمز حضور افراد پشت سر کاربر را تشخیص می دهد. در صورتی که کسی از پشت سر مشغول دید زدن نمایشگر باشد، پیام هشداری برای کاربر ارسال شده و با تیره شدن صفحه تماشای آن از زوایای دیگر دشوار خواهد شد.

تینک سنتر M90a

این دستگاه به لطف وبکمی که بالای نمایشگر تعبیه شده، دور شدن کاربر را به صورت خودکار تشخیص داده و صفحه را مات می کند. لنوو برای ارتقای هرچه بیشتر امنیت تینک سنتر M90a را به سنسور اثر انگشت و چیپ dTPM 2.0 نیز مجهز کرده است.

تینک سنتر M90a

کمپانی سازنده برای کاهش هرچه بیشتر ابعاد تینک سنتر M90a از سخت افزاری استفاده کرده که معمولا در لپتاپ های سبک شاهد آنها هستیم. این قطعات شامل پردازنده نسل دهمی اینتل Core-i7 از سری نه چندان قدرتمند U، پردازشگر گرافیکی اختصاصی رادئون ۶۲۵ با ۲ گیگابایت حافظه GDDR5، تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 (ماژول SO-DIMM) و یک ترابایت حافظه M.2-2242 می شود.

تینک سنتر M90a

از نظر پورت های ارتباطی کامپیوتر جدید لنوو تقریبا به تمام گزینه ها مجهز شده که شامل وای فای ۶، درگاه USB 3.1 نسل اول و دوم، Type-C، کارتخوان، پورت سریال و دیسپلی پورت برای اتصال به مانیتورهای دیگر می شود. از دیگر ویژگی های این کامپیوتر باید به اسپیکر دالبی اتموس اشاره کرد که صدایی با کیفیت تولید می کنند.

کامپیوتر یکپارچه لنوو تینک سنتر M90a از اواخر بهار سال آینده و با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی