ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسلیت مدیران گروه خودروسازی کرمان و کرمان موتور در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

حاج قاسم رفت با یک دنیا حرفهای نا گفته، با شوق دیدار یاران سفر کرده اش. همه مردم ایران با هر مرام و عقیده ای دوستش داشتند، راست و چپ، فارس و ترک، کرد و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۵

حاج قاسم رفت با یک دنیا حرفهای نا گفته، با شوق دیدار یاران سفر کرده اش. همه مردم ایران با هر مرام و عقیده ای دوستش داشتند، راست و چپ، فارس و ترک، کرد و لر، بلوچ و عرب و....همه فقرا و سختی کشیده ها، همه ملتهای تحت اشغال ستمگران.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىنَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. «سوره احزاب آیه 23»

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام و انقلاب اسلامی و ملت ایران بود که در برابر تروریسم بین المللی شجاعانه ایستاد و زندگی سراسر رشادت و شجاعت خود را صرف دفاع از کیان و ملت بزرگ ایران نمود و در پایان قهرمانانه به فوز عظیم شهادت که همیشه آرزوی او بود نائل آمد. شهادت پاداش تلاش و مبارزات بی‌وقفه‌ او در همه‌ی این سالیان بود.

قاسم سلیمانی

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. درود بر مردان سلحشوری که دنیا را به گوشه ای افکندند و با پرواز عاشقانه خود و همراهانشان به روزهای مردم ستم دیده از سلطه زورگویان نسیم صلح، امنیت و آزادی پاشیدند. سردار جبهه های دفاع مقدس و مغز متفکر عملیات برون مرزی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ریشه تروریسم تکفیری داعش ،دست پرورده صهیونیزم امریکایی و دولتهای مرتجع منطقه را از بنیان بر افکند و همواره خود را جامانده از قافله شهدا می دانست و آرزوی شهادت و وصال به معبود داشت سر انجام روز جمعه پس از سال ها مبارزه و جهاد در راه دفاع از قرآن و اهل بیت سبکبال به یاران شهیدش پیوست. کبوتری دیگر به آسمان پر کشید و مظلومین جهان اسلام در سوگ ذوالفقار سرافرازشان اشک خون گریستند.بر ماست تا با تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت برای اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسدار خون این بزرگمردان باشیم.

مدیر عامل شرکت کرمان موتور به نمایندگی از کلیه مدیران و کارکنان شرکت شهادت سردار بزرگ و رشید ایران حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم و معزز ایشان  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای سردار محبوبمان علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز ایشان صبر و اجر عظیم مسالت می نماید.

یاد او همواره در دل ما و راه او پایدار خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    خدا لعنت کنه آمریکا و همدستان و طرفدار هاشو

مطالب پیشنهادی