ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تشک Climate360 با تنظیم دمای بدن کیفیت خواب را بالا می‌برد

تا به حال تشک‌های خواب شرکت Sleep Number سعی در فراهم آوردن بهینه‌ترین سطح از نرمی و راحتی را برای هر شخص در هنگام خواب داشته‌اند، اما تشک هوشمند جدید این شرکت پا را از این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

تا به حال تشک‌های خواب شرکت Sleep Number سعی در فراهم آوردن بهینه‌ترین سطح از نرمی و راحتی را برای هر شخص در هنگام خواب داشته‌اند، اما تشک هوشمند جدید این شرکت پا را از این فراتر گذاشته تا با استفاده از متعادل کردن دمای بدن، به کیفیت خواب مصرف کنندگان بهبود بیشتری ببخشد.

تشک جدید که Climate360 نام گرفته، با کمک «خرد اقلیم‌ها» (microclimates) برای کاهش تعداد دفعات بیدار شدن فرد در طول شب دمای بدن او را در بهترین حالت ممکن نگاه می‌دارد. با در اختیار داشتن هر دو دستور گرما و سرما، این تشک دمای بدن فرد را برای داشتن سیکل خواب بهتر به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

تشک Climate360 دو ناحیه دمایی مختلف دارد بنابراین در تشک‌های دو نفره دما برای هر فرد به صورت جداگانه تنظیم می‌شود. هر روز گزارشی از کیفیت خواب فرد جمع‌آوری شده که شامل معیارهایی از جمله تغییرات ضربان قلب، ریتم سیرکادین و تنفس می‌شود.

با اینکه تشک Climate360 تا سال 2021 عرضه نخواهد شد اما شرکت Sleep Number امکانی برای تمام تشک‌های سری 360 خود در نظر گرفته که با اضافه شدن لایه‌های متعادل کننده دما، سرما و گرمای این تشک‌ها را کنترل کرده و به خواب بهتر افراد کمک کنند.

هر چند با استفاده از این تکنولوژی در مدل‌های قبلی محصولات Sleep Number، همچنان تکنولوژی به کار رفته در Climate360 بسیار پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر به نظر می‌رسد اما به هر حال می‌تواند خبر خوبی برای مصرف کنندگان فعلی تشک‌های این شرکت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی