ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون The Wall
تکنولوژی

سامسونگ تلویزیون The Wall را به رخ همگان کشید؛ ۲۹۲ اینچ و دیگر هیچ

به رسم هر سال، سامسونگ عادت دارد تلویزیون‌های غول‌آسا را به نمایشگاه CES بیاورد و امسال هم این کمپانی کره‌ای، تلویزیونی بسیار بسیار بزرگ ۲۹۲ اینچی با رزولوشن 8K را به وگاس آورده است. تلویزیون ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۸

به رسم هر سال، سامسونگ عادت دارد تلویزیون‌های غول‌آسا را به نمایشگاه CES بیاورد و امسال هم این کمپانی کره‌ای، تلویزیونی بسیار بسیار بزرگ ۲۹۲ اینچی با رزولوشن 8K را به وگاس آورده است. تلویزیون The Wall ماژولار بوده و از تکنولوژی microLED بهره می‌برد.

تلویزیون The Wall دقیقا ۲۹۲ اینچی است و این بدان معناست که ۷.۴ متر قطر دارد. تکنولوژی استفاده شده در آن نیز همانند نسخه پارسال microLED است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا سایز بزرگ، کنتراست فوق‌العاده و روشنایی خارق‌العاده‌ای را در این تلویزیون غول‌پیکر شاهد باشیم. علاوه بر این تلویزیون The Wall، سامسونگ تلویزیونی کمی «کوچکتر» ۱۵۰ اینچی با رزولوشن 8K را نیز به نمایش درآورده است.

تلویزیون The Wall

سامسونگ می‌گوید پیشرفت تکنولوژی microLED در سال ۲۰۲۰ باعث شده است تا آن‌ها بتوانند تولید محصولاتی بزرگ‌تر را آغاز کنند. این کمپانی می‌گوید کاربران می‌توانند از بین اندازه‌های ۸۸، ۹۳، ۱۱۰ و ۱۵۰ اینچی نیز تلویزیون خود را انتخاب کنند. اما تمامی این دستاوردها به لطف تکنولوژی microLED میسر شده است. این تکنولوژی بیشتر شباهت زیادی به نمایشگرهای OLED دارد تا LCD.

تلویزیون The Wall قادر خواهد بود تا سیاهی بی بدیلی را نمایش داده و در عین حال، کنتراست فوق‌العاده‌ای را به کاربران هدیه دهد. تمام این‌ها نیز به کمک میلیون‌ها LED کوچک میسر شده تا تصویر را مستقیما به نمایش در بیاورند و از آن مهمتر، دیگر Burn-In هم وجود نخواهد داشت. با این حال، تمام این مزایا، اصلا ارزان نیست. کمپانی کره‌ای می‌گوید که نسخه‌های لوکس تلویزیون The Wall را با قیمت چند صد هزار دلاری در اختیار مشتری‌های خود قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی