ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاناسونیک
تکنولوژی

محصولات جدید پاناسونیک در CES؛ از اولین هدفون واقعاً بی سیم تا ساندبار گیمینگ

پاناسونیک در نمایشگاه CES بسیار پرکار بوده و چندین و چند مدل مختلف از هدفون‌های بی سیم، ایرباد‌های واقعا بی سیم و یک ساندبار را به نمایش گذاشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۷

پاناسونیک در نمایشگاه CES بسیار پرکار بوده و چندین و چند مدل مختلف از هدفون‌های بی سیم، ایرباد‌های واقعا بی سیم و یک ساندبار را به نمایش گذاشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا مشخصات فنی این محصولات را مرور کنیم.

اول با ایربادهای واقعاً بی سیم شروع کنیم. پاناسونیک ۳ مدل مختلف با نام‌های RZ-S500W، RZ-S300W و یک مدل دیگر به نام EAH-AZ70W را به نمایشگاه CES آورده است که همگی در زیر برند تکنیکس «Technics» قرار می‌گیرند.

ایربادهای RZ-S300W و RZ-S500W کنترل‌های لمسی را به کاربران هدیه می‌دهند. علاوه بر آن هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از میکروفون‌های داخلی MEMS بهره می‌برند و همچنین در مقابل عرق نیز مقاوم هستند (IPX4). هر کدام از گوشی‌ها اتصال بلوتوث جداگانه خود را خواهند داشت و علاوه بر آن، از اپ Audio Connect پاناسونیک نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند تنظیمات صدای مختلف را برای هدفون‌های خود انتخاب کنند. این برنامه‌ همچنین میزان باتری و موقعیت مکانی هر گوشی را نیز به کاربر نشان می‌دهد.

پاناسونیک

علاوه بر ویژگی‌های بالا، هدفون RZ-S500W، از تکنولوژی حذف نویز دوآل هیبرید نیز پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی حذف نویز فید فوروارد و فیدبک را با واحد پردازش صوتی آنالوگ / دیجیتال ادغام کرده است. هدفون EAH-AZ70W نیز تقریبا همان ویژگی‌های مدل RZ-S500W را دارد با این تفاوت که میزان شارژدهی آن و درایور‌های استفاده شده در این هدفون کمی متفاوت‌تر است.

این هدفون از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که به روکش گرافنی مجهز شده و به گفته کمپانی ژاپنی، صدای زیر و بالای تفکیک شده‌تری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. باتری هدفون EAH-AZ70W نیز ۶ ساعت دوام خواهد داشت و کیس آن نیز می تواند ۱۸ ساعت اضافه‌تر شارژدهی را در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی این هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند.

پاناسونیک

علاوه بر این ۳ مدل هدفون واقعاً بی سیم، پاناسونیک ۳ مدل هدفون وایرلس نیز به نمایشگاه CES آورده است. هدفون‌های RB-M500B، RB-M300B و RB-M700B همگی از درایور‌های ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کنند و صدای باس آن‌ها نیز از طریق ویژگی XBS عمیق، تقویت می‌شود. علاوه بر این، دو مدل RB-M500B و RB-M700B از محفظه‌ای با قابلیت تنظیم خروجی هوا ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند میزان هوای خروجی را دستی تنظیم کنند و صدای باس طبیعی‌تری بشنوند.

ساندبار جدید این کمپانی نیز SC-HTB01 نام دارد که با همکاری کمپانی بازی‌سازی اسکوئر انیکس ساخته شده است. این ساندبار مخصوص گیمرهاست و پروفایل‌های مختلفی برای انواع بازی‌ها دارد. ساندبار پاناسونیک از تکنولوژی‌های DTS:X و DTS: Virtual X پشتیبانی می‌کند تا صدای با کیفیتی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این ساندبار خروجی‌های HDMI و بلوتوث را نیز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی