ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک بوک پلاس
تکنولوژی

لنوو تینک بوک پلاس معرفی شد؛ ترکیب لپ تاپ و کتابخوان

تصور کنید لپتاپی دارید که به یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (E Ink) مجهز شده و با دوام باتری بی نهایت می توانید از آن استفاده کنید و حتی در زیر نور خورشید هم مشکلی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

تصور کنید لپتاپی دارید که به یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (E Ink) مجهز شده و با دوام باتری بی نهایت می توانید از آن استفاده کنید و حتی در زیر نور خورشید هم مشکلی در مشاهده نمایشگر نداشته باشید. لنوو تینک بوک پلاس شاید دقیقاً چنین محصولی نباشد اما احتمالاً نزدیکترین محصول به چنین تصوری است.

تینک بوک پلاس به نمایشگر 10.8 اینچی با جوهر الکترونیکی مجهز شده که روی درب پشتی لپتاپ نصب شده است. لنوو پیش‌بینی می کند که کاربران در زمان بین جلسات، از این نمایشگر استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال نمایشگر سیاه و سفید با جوهر الکترونیکی می تواند رویدادهای تقویم یا اطلاعات آب و هوا را نشان دهد؛ مواردی که چک کردنشان از پشت لپتاپ ساده تر از استفاده از موبایل داخل جیبتان است.

تینک بوک پلاس

تینک بوک پلاس همچنین به یک قلم مجهز شده تا امکان یاداشت برداری روی نمایشگر پشتی آن را داشته باشید. علاوه بر این یادداشت ها به سادگی با مایکروسافت وان نوت سینک می شوند. به طور معمول نمایشگرهای با جوهر الکترونیکی سرعت پاسخ دهی بسیار پایینی دارند اما به گفته خبرنگار ورج، این نمایشگر در تینک بوک پلاس پاسخدهی خوبی دارد. از مهمترین قابلیت های لپتاپ این است که به طور پیش فرض با نسخه ویندوز اپلیکیشن کیندل آمازون همراه شده تا بتوانید کتاب های خود را به راحتی مطالعه کنید.

اما به مشخصات سخت افزاری دیگر تینک بوک پلاس بپردازیم. نمایشگر اصلی لپتاپ ابعاد 13.3 اینچی با رزولشن 1080p دارد و به پنل IPS مجهز شده است. پردازنده نسل دهم Core i7 اینتل به لپتاپ نیرو می دهد که با 8 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت SSD همراه شده است. درگاه های این لپتاپ شامل یک پورت USB-C Gen 2، یک USB فول سایز و یک HDMI است. روی کلید پاور هم یک حسگر اثر انگشت به چشم می خورد.

تینک بوک پلاس

تینک بوک پلاس از ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند سال جاری تا فروردین 99) با قیمت پایه 1199 دلار روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی