ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه ویدیویی دیجیاتو: مهم‌ترین محصولات CES 2020 – قسمت دوم

شهر لاس وگاس این موقع از سال پر از محصولات عجیب و غریب کمپانی‌های مختلف می‌شود. امسال هم دست کمی از پارسال ندارد و شاهد محصولات جذاب و جالبی در نمایشگاه CES هستیم. فردا رسما ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

شهر لاس وگاس این موقع از سال پر از محصولات عجیب و غریب کمپانی‌های مختلف می‌شود. امسال هم دست کمی از پارسال ندارد و شاهد محصولات جذاب و جالبی در نمایشگاه CES هستیم. فردا رسما این مراسم شروع می‌شود ولی بسیاری از کمپانی‌ها همین حالا هم محصولاتشان را معرفی کرده‌اند. در ادامه برنامه ویدیویی دیجیاتو از مراسم CES ۲۰۲۰، شاهد چندی محصول جالب و خارق‌العاده و البته چند محصول عجیب هم هستیم. با ما همراه باشید.

تلویزیون Q950TS سامسونگ رزولوشن 8K را پشتیبانی می‌کند و به گفته سامسونگ به دلیل طراحی Infinity، استاندارد جدیدی را در دنیای تلویزیون‌ها تعریف می‌کند. این محصول به غیر از حاشیه باریکی که در لبه پایینی دارد، بدون فریم بوده و به گفته سازنده کره‌ای ضخامت پنل آن تنها ۱۵ میلیمتر است و ۹۹ درصد نمای جلویی آن را اشغال کرده است.

علاوه بر تلویزیون هوشمند جزئیاتی از پروژه مرموز «انسان مصنوعی» سامسونگ منتشر شده که «نئون» (Neon) دارد. این پروژه حدس و گمان‌هایی از تلاش های این شرکت برای ایجاد آواتار انسانی واقع‌گرا به وجود آورده که از آن برای سرگرمی، کسب و کار و راهنما استفاده خواهد شد. سامسونگ در مراسم رسمی خود جزئیات بیشتری از این پروژه جالب را در اختایر کاربران قرار خواهد داد.

در کنار هیاهوی نمایشگاه CES، سامسونگ تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید خود که احتمالا گلکسی S20 نام‌گذاری شود را نیز مشخص کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند ۲۲ بهمن، شاهد پرچمدار جدید این کمپانی باشند.

لنوو هم با دست پر به این نمایشگاه آمده و علاوه بر بروزرسانی سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌های X1 کربن و X1 یوگا، از کامپیوتر All in one خود با پردازنده اولترابوک‌ها، از چندین نمایشگر مختلف هم رونمایی کرده است. مهمترین مانیتور این کمپانی چینی ThinkVision Creator Extreme نام دارد که از تکنولوژی mini LED بهره می‌برد و یکی از رقبای اصلی نمایشگر اپل نیز به حساب می‌آید. این نمایشگر ۱۰۰۰ نیت شدت روشنایی دارد و از پنل 4K بهره می‌برد.

استارتاپ گورو هم که اکثر موسسین آن ایرانی هستند، قصد دارد به کمک امواج رادیویی میلی‌متری، دستگاه‌های کاربران را از راه دور شارژ کند. نمونه اولیه این دستگاه در نمایشگاه CES معرفی شده است.

کمپانی سگوی با چند اسکوتر به نمایشگاه CES آمده است. این اسکوتر برقی از تکنولوژی کروز کنترل استفاده می‌کند و تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. دیگر محصول این کمپانی نیز شبیه یک تخم مرغ بوده S-Pod نام دارد که در عمل یک ویلچر برقی به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند به وسیله جوی استیک، آن را کنترل کنند. سرعت این محصول نیز به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

در آخر هم از نمایشگاه CES چند سورپرایز برایتان آماده کردیم که در ویدیو مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    عالی بود خسته نباشید

مطالب پیشنهادی