ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک فلیپ C436
تکنولوژی

ایسوس کروم بوک فلیپ C436 را معرفی کرد؛ لپ تاپی در قامت بهترین‌های ویندوزی

ایسوس همانند سال گذشته در نمایشگاه CES حاضر شده و کروم بوک فلیپ C434 خود را نیز بروزرسانی کرده است. نام این لپ تاپ، کروم بوک فلیپ C436 بوده و همانطور که از اسم آن نیز پیداست ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۵

ایسوس همانند سال گذشته در نمایشگاه CES حاضر شده و کروم بوک فلیپ C434 خود را نیز بروزرسانی کرده است. نام این لپ تاپ، کروم بوک فلیپ C436 بوده و همانطور که از اسم آن نیز پیداست تغییرات زیادی نداشته ولی سخت‌افزار جدید اینتل را در دل خود جای داده است.

کروم بوک فلیپ C436 ایسوس همانند گذشته از بدنه‌ای با آلیاژ منیزیوم ساخته شده ولی سبک‌تر و باریک‌تر است. ایسوس مدعی شده که این کروم بوک سبک‌ترین و باریک‌ترین کروم بوک ۱۴ اینچی دنیا است، زیرا کروم بوک فلیپ C436 تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن داشته و ۱۳.۷ میلی‌متر نیز قطر دارد. نمایشگر آن نیز پنلی با رزولوشن ۱۰۸۰ بوده و حاشیه‌های نمایشگر آن هم بسیار باریک طراحی شده است.

اما قلب تپنده آن پردازنده نسل دهم اینتل است که کاربران می‌توانند پردازنده آن را به Core i7 نیز ارتقا دهند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند کروم بوک فلیپ C436 را به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز کنند. همچنین این مدل به وای فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵ مجهز شده تا سرعت‌های ارتباطی بالا را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

کروم بوک فلیپ C436

شارژدهی این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و ایسوس ادعا می‌کند که کروم بوک فلیپ C436 تا ۱۲ ساعت شارژدهی خواهد داشت که نسبت به ۱۰ ساعت نسل قبلی، پیشرفتی ۲ ساعته است. این سخت‌افزار باعث شده تا کروم بوک ایسوس به خوبی در پروژه آتنا اینتل جای بگیرد. در نتیجه می‌توان گفت که کروم بوک جدید ایسوس، می‌توانست یک لپ تاپ ویندوزی پریمیوم باشد تا یک کروم بوک فوق‌العاده.

کمپانی تایوانی در رابطه با قیمت این کروم بوک هنوز چیزی نگفته است ولی انتظار می‌رود مدل پایه آن با قیمتی مشابه نسل قبلی و حدود ۵۵۰ دلار به بازار عرضه شود. در رابطه با تاریخ عرضه آن نیز باید بگوییم که ایسوس در نظر دارد تا کروم بوک فلیپ C436 را در فصل دوم سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    فرمودید کمپانی کره ای؟ ایسوس از می‌کرده ای شده؟!

    • VDIEX
      VDIEX | ۲۶ دی ۱۳۹۹

      تایوانی هست

مطالب پیشنهادی