ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت گرافیک انویدیا
تکنولوژی

انویدیا با آپدیت درایور جی‌فورس به مهم‌ترین نیاز کاربران پاسخ داد

انویدیا همزمان با رویداد CES 2020 جدیدترین درایور GeForce game ready خود را معرفی کرده است. این نسخه از قابلیت هایی بهره می برد که از مدت ها پیش از سوی بسیاری از کاربران درخواست شده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۱

انویدیا همزمان با رویداد CES 2020 جدیدترین درایور GeForce game ready خود را معرفی کرده است. این نسخه از قابلیت هایی بهره می برد که از مدت ها پیش از سوی بسیاری از کاربران درخواست شده بود.

یکی از این قابلیت های درایور جدید کارت های گرافیک این شرکت، محدود کردن حداکثر نرخ فریم است. بسیاری از بازی ها همین حالا هم این قابلیت در در اختیار کاربران قرار می دهند اما اکنون انویدیا این قابلیت را برای تمامی اپلیکیشن ها و بازی هایی که از پردازشگر گرافیکی استفاده می کنند در اختیارتان می گذارد.

اگر از قابلیت G-Sync کارت های گرافیک انویدیا (برای کاهش پارگی تصویر) استفاده می کنید و قصد دارید حداکثر نرخ فریم را به حداکثر نرخ رفرش مانیتور محدود کنید این ویژگی جدید به کارتان می آید. این قابلیت همچنین می تواند برای افزایش شارژدهی لپتاپ ها حین بازی، از طریق محدود کردن حداکثر فریم، کاربرد داشته باشد. به گفته انویدیا، کاربران پردازشگرهای گرافیکی این شرکت بیش از هر قابلیت دیگر درخواست اضافه شدن این ویژگی را داشته اند.

قابلیت دیگری که به درایور جدید انویدیا اضافه شده، « Variable Rate Super Sampling» است که کیفیت تصویر بازی های واقعیت مجازی را افزایش می دهد. در این فرایند بخش های متفاوتی از فریمی که حین تجربه واقعیت مجازی بر آن تمرکز کرده اید بهبود می یابد. انویدیا همچنین پشتیابانی از G-Sync را به 8 مانیتور جدید دیگر افزوده تا مجموع مانیتورهایی که از این قابلیت بهره می برند به 90 عدد برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی