ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی کروم بوک معرفی شد؛ نمایشگر 4K با 999 دلار

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ گلکسی کروم بوک رونمایی کرد. این محصول از ویژگی هایی همچون نمایشگر 4K AMOLED، قلم اس پن، پردازنده نسل دهم اینتل و رم 8 گیگابایتی برخوردار است. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ گلکسی کروم بوک رونمایی کرد. این محصول از ویژگی هایی همچون نمایشگر 4K AMOLED، قلم اس پن، پردازنده نسل دهم اینتل و رم 8 گیگابایتی برخوردار است.

گلکسی کروم بوک از نمایشگر 13.3 اینچی 4K AMOLED بهره برده و در آینده سازگاری با HDR 400 نیز افزوده خواهد شد. ضخامت لپ تاپ و حاشیه نمایشگر به ترتیب برابر با 9.9 و 3.9 میلیمتر است.

گلکسی کروم بوک سامسونگ

گلکسی کروم بوک از پردازنده نسل دهم اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی بهره می برد. امکان افزایش فضای ذخیره سازی به کمک اسلات کارت حافظه میکرو SD وجود دارد. این محصول همچنین از دو درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره می برد.

در سمت راست قلم اس پن قرار گرفته و کاربر می تواند با چرخش نمایشگر از آن به شکل تبلت استفاده کند. وب کم 8 مگاپیکسلی نیز در گوشه سمت چپ تعبیه شده و نقش دوربین پشتی را بازی می کند. برای تماس های تصویری نیز می توان از دوربین 1 مگاپیکسلی که بالای صفحه نمایش تعبیه شده، استفاده کرد.

باتری گلکسی کروم بوک به دلیل نمایشگر 4K AMOLED تنها 10 ساعت دوام دارد. گلکسی کروم بوک در رنگ های قرمز (Fiesta Red) و طوسی (Mercury Gray) با قیمت 999 دلار در نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    خدایا یه پولی به ما بده اینو بخریم

مطالب پیشنهادی