ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو بوک ۱۴
تکنولوژی

ایسوس لپتاپ‌های ویوو بوک را با رنگ‌های جدید و سخت‌افزار قوی‌تر به روز کرد

نمایشگاه CES بار دیگر به محلی برای رونمایی ایسوس از سری جدید لپتاپ های میان رده ویوو بوک تبدیل شده است. کمپانی تایوانی اینبار روی رنگ ها تمرکز کرده اما در کنار آن سخت افزار را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۳

نمایشگاه CES بار دیگر به محلی برای رونمایی ایسوس از سری جدید لپتاپ های میان رده ویوو بوک تبدیل شده است.

کمپانی تایوانی اینبار روی رنگ ها تمرکز کرده اما در کنار آن سخت افزار را تا هم حدودی ارتقا داده است. نسخه جدید ویوو بوک های استاندارد و سری S به پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 یا i7 از سری U و G و کارت گرافیک اختصاصی انویدیا مجهز شده اند.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری سری S باید به نمایشگر با رزولوشن 1080p، تا ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده جی فورس MX250 و پشتیبانی از وای فای ۶ اشاره کرد.

ایسوس برای آسانتر کردن تایپ در ویوو بوک S13، S14  و S15 از کلیدهای بزرگتری استفاده کرده و دور کلید اینتر هم نوار زردی تعبیه کرده که در حال تبدیل شدن به روالی عادی در لپتاپ های این شرکت است. این محصولات با شاسی فلزی و در رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای از راه خواهند رسید.

به روزسانی ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ آنقدر کمرنگ است که می توان نوار زرد دور کلید اینتر را بزرگترین تغییر محسوب کرد. البته جای گله چندانی هم وجود ندارد چون این دستگاه ها از قبل به پردازنده نسل دهم Core i3، i5, i7، شانزده گیگابایت رم، تا یک ترابایت SSD (به علاوه نسخه های با HDD) و کارت گرافیک اختصاصی جی فورس MX350 مجهز شده اند.

نمایشگر به کار رفته در نسخه پایه ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ از نوع پنل های TN با رزولوشن HD و FHD است اما در نسخه های گرانتر از پنل IPS استفاده شده است.

سری ویوو بوک S تا اوایل سال آینده به بازار عرضه می شود اما برای خرید ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ باید تا اوایل تابستان منتظر بمانید. کمپانی سازنده هنوز به قیمت این محصولات اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی