ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون Shure
تکنولوژی

Shure اولین ایرباد کاملاً بیسیم خود را معرفی کرد

کمپانی Shure که به تولید محصولات صوتی حرفه ای شهرت دارد یک هدفون کاملاً بیسیم از سری Aonic را معرفی کرده است. Aonic 215 ایرباد کاملاً بیسیم جدید این شرکت است و مدل بیسیم و روگوشی Aonic ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۹

کمپانی Shure که به تولید محصولات صوتی حرفه ای شهرت دارد یک هدفون کاملاً بیسیم از سری Aonic را معرفی کرده است.

Aonic 215 ایرباد کاملاً بیسیم جدید این شرکت است و مدل بیسیم و روگوشی Aonic 50 از قابلیت حذف نویز بهره می برد. هر دو مدل در بهار سال 1399 روانه بازار می شوند. این دو محصول اولین تلاش جدی Shure برای ورود به بازار هدفون های بیسیم ویژه مشتریان محصولات حرفه ای به حساب می آیند.

هدفون Shure
هدفون Aonic 215

Aonic 215 طراحی ایربادهای خوش قیمت SE215 را به ارث برده و  البته در این مدل، کابل با یک حلقه روگوشی ویژه جایگزین شده که باتری و کلیدهای کنترل را در خود جای داده است. به گفته Shure هدفون Aonic 215 با یک بار شارژ تا 8 ساعت دوام می آورد و کیس شارژ هم تا سه بار شارژ کامل را در اختیارتان می گذارد. این مدل از حذف نویز فعال بی بهره است اما گفته می شود به خوبی گوش را ایزوله می کند تا میزان نویز محیطی کاهش یابد. این هدفون برچسب قیمت 279 دلاری خورده؛ در حالی که مدل باسیم SE215 قیمت 150 دلاری دارد.

هدفون Shure
هدفون Aonic 50

Aonic 50 اما مدلی است که می تواند جای هدفون XM3 در بین هدفون های روگوشی با کیفیت با قابلیت حذف نویز فعال را بگیرد. بر اساس تجربه ای که خبرنگار انگجت داشته مدل Aonic 50 به خوبی نویز محیطی را خنثی می کند. به گفته Shure باتری این مدل با یک بار شارژ تا 20 ساعت دوام می آورد. Aonic 50 با قیمت 399 دلار به فروش خواهد رسید.

سایر اخبار رویداد CES 2020 را می توانید در صفحه ویژه دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی