ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از لپ‌تاپ‌های مینی دسکتاپ قدرتمند ConceptD 7 Ezel رونمایی کرد

ایسر که همچنان در حال کار روی خانواده لپتاپ‌های قدرتمند ConceptD خود برای استفاده طراحان گرافیک است این بار در نمایشگاه CES 2020 دو عضو جدید به این خانواده اضافه کرد که ConceptD 7 Ezel ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۰

ایسر که همچنان در حال کار روی خانواده لپتاپ‌های قدرتمند ConceptD خود برای استفاده طراحان گرافیک است این بار در نمایشگاه CES 2020 دو عضو جدید به این خانواده اضافه کرد که ConceptD 7 Ezel و ConceptD 7 Ezel Pro نام گرفته‌اند.

هر دو لپتاپ از پردازنده گرافیکی  RTX انویدیا استفاده می‌کنند و با اینکه به لولاهای جدیدی مجهز شده‌اند که امکان خم شدن 360 درجه‌ای آن‌ها را فراهم می‌کند، اما بدنه آن‌ها همچنان بسیار نازک و ظریف باقی مانده است. با این لولاهای جدید کاربر قادر خواهد بود از لپتاپ‌های جدید ایسر در 5 مد sharing، floating، pad، display و stand استفاده کند.

لپتاپ‌های قدرتمند ConceptD

لپتاپ‌های 7 Ezel و 7Ezel Pro از یک نمایشگر 15.6 اینچی 4K لمسی استفاده می‌کنند و نرخ دقت تصویر در آن‌ها کمتر از 2 است. (این عدد هرچه به 0 نزدیک باشد به معنی بهتر بودن کیفیت نمایشگر است.)

در واقع تفاوت اصلی بین مدل‌های 7 Ezel استاندارد و پرو در پردازنده گرافیکی این دو است. مدل استاندارد از کارت‌های گرافیک  RTX 2060 Ti یا 2080 استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های پرو با آخرین کارت‌های گرافیک Quadro RTX Studio عرضه خواهند شد.

علاوه بر این از نسل 10 پردازنده‌های اینتل در این مدل‌ها استفاده شده و ایسر اعلام کرده که مدل‌های پرو احتمالا به چیپ‌های Xeon مجهز خواهند شد. با اینکه لپتاپ‌های جدید ایسر به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز هستند اما نهایت صدایی که از ConceptDهای جدید شنیده می‌شود در حد 40 دسیبل باقی مانده، چرا که استفاده از فن‌های کم‌صدا یکی دیگر از نقاط تمرکز ایسر بوده است.

از آنجایی که لپتاپ‌های سری ConceptD برای کاربران حرفه‌ای تر طراحی شده‌اند قیمت آن‌ها هم بر همین اساس تنظیم شده است. ConceptD 7 Ezel از 2699 دلار و مدل پرو از 3099 دلار قیمت‌گذاری شده است. هنوز تاریخ عرضه دقیق این لپتاپ‌ها مشخص نیست اما احتمالا در ماه‌های آینده شاهد حضور آن‌ها در فروشگاه‌ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی