ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک پد X1
تکنولوژی

اولین کامپیوتر با نمایشگر تاشو؛ لنوو تینک پد X1 فولد معرفی شد

لنوو چندی پیش از نسخه مفهومی کامپیوتر تاشوی خود رونمایی کرده بود، اما این کمپانی نمایشگاه CES را برای رونمایی رسمی از این لپ تاپ ۲۵۰۰ دلاری انتخاب کرده است. با ما همراه باشیم تا ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۴

لنوو چندی پیش از نسخه مفهومی کامپیوتر تاشوی خود رونمایی کرده بود، اما این کمپانی نمایشگاه CES را برای رونمایی رسمی از این لپ تاپ ۲۵۰۰ دلاری انتخاب کرده است. با ما همراه باشیم تا مشخصات آینده لپ تاپ‌ها که تینک پدX1 فولد نام دارد را مرور کنیم.

تینک پد X1 فولد شباهت زیادی به گلکسی فولد و هواوی میت ایکس دارد. البته لپ تاپ لنوو مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ پرو شده که با کمی تفاوت نسبت به دیگر لپ تاپ‌ها به بازار عرضه خواهد شد. از آن جایی که مایکروسافت نسخه ویندوز ۱۰ ایکس را برای این گونه لپ تاپ ها معرفی کرده است، انتظار می‌رفت که لنوو هم از همین نسخه استفاده کند. ولی به دلیل تفاوت در زمان عرضه این دو محصول، کمپانی چینی مجبور شده است تا این نسخه از ویندوز ۱۰ را به صورت اختصاصی شخصی‌سازی کند.

تینک پدX1 فولد

البته شخصی‌سازی‌های لنوو تنها محدود به نوار ابزار ویندوز است که زمانی که نمایشگر لپ تاپ را تا می‌کنید، به شما می‌گوید که باید یک سری تغییراتی را در رابط کاربری ایجاد کنید. برای مثال اگر لپ‌تاپ در حالت عمودی تا شده باشد (نصف نمایشگر در زیر و نصف دیگر در بالا) لپ تاپ کیبورد مجازی را به نمایش در خواهد آورد. اما نمایشگر این اپ تاپ تاشو چه مشخصاتی دارد؟ لنوو از نمایشگر OLED با ابعاد ۱۳.۳ اینچی و نسبت تصویر ۴ به ۳ با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی استفاده کرده است.

پوشش بیرونی تینک پدX1 فولد نیز از جنس چرم است. لنوو برای شکافی که در زمان بسته شدن این نمایشگر مشهود است هم یک راه‌حل جالبی در نظر گرفته است. کیبورد وایرلس که همراه این لپ تاپ به فروش می‌رسد به راحتی میان این شکاف آن جای می‌گیرد تا ابعاد کلی آن اندازه یک کتاب با جلد سخت باشد.

تینک پدX1 فولد با نمایشگر تاشو قرار است در نیمه دوم سال و با قیمت بالای ۲۵۰۰ دلاری به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی