ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سن دیسک از پرظرفیت ترین حافظه SSD جیبی دنیا با سرعت انتقال 20 گیگابیت بر ثانیه

شرکت سن دیسک (SanDisk) در خلال رویداد خود در نمایشگاه CES امسال، از نمونه اولیه حافظه SSD قابل حمل با ظرفیت 8 ترابایت رونمایی کرد. سن دیسک می گوید این محصول پرظرفیت ترین حافظه SSD ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

شرکت سن دیسک (SanDisk) در خلال رویداد خود در نمایشگاه CES امسال، از نمونه اولیه حافظه SSD قابل حمل با ظرفیت 8 ترابایت رونمایی کرد. سن دیسک می گوید این محصول پرظرفیت ترین حافظه SSD جیبی دنیاست که سرعت انتقال 20 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد.

حافظه SSD هشت ترابایتی سن دیسک بسیار بزرگ تر از محصولات سری Extreme Portable External SSD این شرکت است که البته به خاطر ظرفیت بسیار بیشتر نسبت به آنها و همچنین سرعت انتقال فایل که در حدود 4 برابر بالاتر است، چندان تعجب آور نیست.

حافظه SSD سن دیسک در مراحل ابتدایی ساخت قرار داشته و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است. البته با وجود حافظه های SSD چهار ترابایتی که به وفور یافت می شوند، باید دید بازار برای این محصول بسیار پرظرفیت و البته گران قیمت آمادگی دارد یا نه.

با تفاسیر فوق هیچ بعید نیست که سن دیسک به عنوان اولین تولیدکننده حافظه SSD هشت ترابایتی خود را مطرح کند. این شرکت اوایل سال گذشته میلادی از اولین کارت میکرو اس دی 1 ترابایتی خود رونمایی کرده بود.

البته یکی از محصولات این شرکت که به زودی وارد بازار می شود، فلش درایو 1 ترابایتی SanDisk Ultra Dual Drive Luxe (تصویر فوق) است. این محصول تمام فلزی از دو سمت قابلیت اتصال به سیستم از طریق درگاه های USB-A و USB-C را داشته و از اواخر زمستان امسال وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی