ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساندبار آلتو ۹ پلاس
تکنولوژی

رونمایی TCL از ساندبار آلتو ۹ پلاس؛ صدای فراگیر در ابعاد کوچک

کمپانی TCL از ساندبار خود با طراحی فراگیر و پشتیبانی از دالبی اتموس رونمایی کرده است. این ساندبار آلتو ۹ پلاس نام داشته و با طراحی خلاقانه‌ای که دارد، سعی کرده است صدای فراگیر را ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

کمپانی TCL از ساندبار خود با طراحی فراگیر و پشتیبانی از دالبی اتموس رونمایی کرده است. این ساندبار آلتو ۹ پلاس نام داشته و با طراحی خلاقانه‌ای که دارد، سعی کرده است صدای فراگیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ساندبار آلتو ۹ پلاس، با ستاپ باکس روکو نیز سازگار است و کاربرانی که یکی از این ستاپ باکس‌ها را در خانه دارند می‌توانند بی دردسر این ساندبار را نیز کنترل کنند. همچنین این دسته از کاربران می‌توانند پروفایل‌های مختلف صدا را برای ساندبار خود انتخاب کنند.

اما مهمترین جنبه ساندبار آلتو ۹ پلاس، طراحی آکوستیک آن بوده که کمپانی TCL نام این طراحی را تکنولوژی بازتابی Ray-Danz گذاشته است. این کمپانی می‌گوید این کار باعث می‌شود تا صدای قدرتمند و فراگیر در کل نشیمن خانه به گوشی برسد. اما بازتابش صدای آکوستیک، چنان هم جدید نیست، ولی قرار دادن این چنین طراحی جالبی در یک ساندبار، بسیار خلاقانه است.

ساندبار آلتو ۹ پلاس

اگر کمی به طراحی ساندبار آلتو ۹ پلاس دقت کنید، دو فضای خالی منحنی شکل در اطراف آن می‌بینید که توسط یک محفظه اصلی در وسط به هم متصل شده‌اند. محفظه اصلی جایی است که اسپیکر‌ها در آن قرار دارند TCL با طراحی فضای خالی باعث شده تا صدا بازتاب پیدا کند و کل اتاق را دربرگیرد. با این حال طراحی این ساندبار چشمگیر نیست ولی استفاده از تکنولوژی بازتابی Ray-Danz صدایی فراگیر با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

این تکنولوژی به همراه پشتیبانی از دالبی اتموس باعث شده تا صدا از تمامی جهات به گوش شما برسد. حاضرین در نمایشگاه CES مدعی شده‌اند که حتی ممکن است صدا از بالای سر نیز شنیده شود. کمپانی TCL نیز در ساندبار آلتو ۹ پلاس یک کانال مرکزی مجزا قرار داده تا دیالوگ‌ها واضح‌تر به گوش برسند و در بین دیگر صداها گم نشوند.

ساندبار آلتو ۹ پلاس به همراه یک ساب ووفر عرضه می‌شود تا نهایت لذت شنیداری را به کاربران القا کند. این کمپانی در ماه‌های پیش رو جزئیات بیشتری از این ساندبار را در اختیار علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی