ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس سری جدید لپتاپ‌های گیمینگ TUF را با پردازنده رایزن ۴۰۰۰ معرفی کرد

ایسوس در کنار انبوهی از محصولات های جدید در نمایشگاه CES 2020 از چند لپتاپ گیمینگ سری TUF با نمایشگرهای ۱۵ و ۱۷ اینچی رونمایی کرد. این لپتاپ ها در دو نسخه TUF A15 و F15 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۵:۱۰

ایسوس در کنار انبوهی از محصولات های جدید در نمایشگاه CES 2020 از چند لپتاپ گیمینگ سری TUF با نمایشگرهای ۱۵ و ۱۷ اینچی رونمایی کرد.

این لپتاپ ها در دو نسخه TUF A15 و F15 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و A17 و F17 با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی ارائه خواهند شد. هر دو پنل از نوع IPS و با رزولوشن تمام اچ‌دی هستند اما نسخه ۱۵ اینچی از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و مدل ۱۷ اینچی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می برد. دیگر تفاوت این مدل ها در این است که نسخه های A از پردازنده ۷ نانومتری AMD و نسخه های F از پردازنده نسل دهم اینتل برخوردار هستند.

ایسوس TUF A15

لپتاپ های ایسوس TUF A15 و A17 به پردازنده ۴۵ واتی رایزن ۴۰۰۰ سری H، تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و یک ترابایت SSD مجهز شده اند. کارت گرافیک اما برای هر یک متفاوت است و انتظار می رود مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی به ترتیب با RTX 2060 و GTX 1660 عرضه شوند. مدل های F15 و F17 نیز به پردازنده نسل دهم اینتل سری H مجهز می شوند اما اطلاعات بیشتری درباره آنها ارائه نشده است.

ایسوس TUF A15

مطابق سنت لپتاپ های گیمینگ کیبورد دارای نور پس زمینه RGB است و کلیدهای WASD هم نیمه شفاف هستند. ایسوس از نظر پورت هم کم نگذاشته و در لبه های لپ تاپ ۳ درگاه USB A نسل اول، USB 3.2 نوع C، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و همچنین HMDI 2.0b و اترنت تعبیه شده اند.

ایسوس TUF A15

بازدهی بالای پردازنده های ۷ نانومتری رایزن در کنار باتری قدرتمند ۹۰ وات ساعتی امکان پخش ۱۲.۳ ساعت ویدیو با یکبار شارژ باتری را فراهم کرده که رقمی قابل توجه برای یک لپتاپ گیمینگ است.

ایسوس حرفی از قیمت این دستگاه به میان نیاورده اما نسخه های A15 و A17 تا پایان سال و مدل های F15 و F17 در سال آینده عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی