ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سویفت ۳
تکنولوژی

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ با سخت افزار جدید به روز شد؛ اینتل و AMD در یک قاب

ایسر هم مانند دیگر هم وطن تایوانی خود با توپ پر به نمایشگاه CES آمده است. این کمپانی برای کاربرانی که به لپ تاپ‌های باریک با دوام باتری بالا و نمایشگرهای با کیفیت علاقه دارند، ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۴:۵۰

ایسر هم مانند دیگر هم وطن تایوانی خود با توپ پر به نمایشگاه CES آمده است. این کمپانی برای کاربرانی که به لپ تاپ‌های باریک با دوام باتری بالا و نمایشگرهای با کیفیت علاقه دارند، سوئیفت ۳ را پیشنهاد می‌کند.

این کمپانی برای این که دل هر دو سازنده پردازنده دنیای تکنولوژی را به دست بیاورد، سوئیفت ۳ را در دو مدل با پردازنده نسل دهم اینتل و پردازنده تازه معرفی شده رازین ۷ سری ۴۷۰۰ به بازار عرضه می‌کند. نسخه اینتلی این لپ تاپ می‌تواند به بالاترین پردازنده شرکت پرآوازه آمریکایی یعنی Core i7- 1065G7 مجهز شود. نسخه AMD آن نیز از جدیدترین پردازنده ۸ هسته‌ای رایزن ۴۷۰۰ بهره می‌برد.

سوئیفت ۳

سوئیفت ۳ از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۱۴ اینچی آن نیز در بدنه‌ای با ضخامت ۱۶.۵ میلیمتری جای گرفته و باعث شده تا کل لپ‌تاپ تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن داشته باشد. ایسر برای استفاده حداکثری از پنل جلویی این لپ‌تاپ، حاشیه‌های نمایشگر را به ۴.۳۷ میلی‌متر رسانده تا طراحی مدرنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ایسر اما به این بسنده نکرده و توانسه قابلیت ویندوز هلو و روشن کردن لپ تاپ به کمک فرامین صوتی را در این فضای کم نیز جای دهد. از همه مهم‌تر سوفت ۳ برچسب پروژه آتنا را نیز دریافت کرده و این بدان معنا خواهد بود که این لپ تاپ از پورت تاندربولت ۳، به همراه وای فای ۶ و نمایشگری با مصرف پایین بهره‌مند خواهد شد.

قیمت پایه لپ تاپ سوئیفت ۳ با پردازنده رایزن ۶۰۰ دلار و نسخه اینتلی آن از ۷۰۰ دلار شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی