ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مربی ورزشی شخصی سامسونگ؛ ترکیب عینک واقعیت افزوده با اسکلت خارجی GEMS

سامسونگ سال قبل از لباس رباتیک GEMS رونمایی کرده بود که علاوه بر اصلاح وضعیت بدن، به راه رفتن کمک می کرد. حال سامسونگ این وسیله بلندپروازانه را به یک مربی ورزشی شخصی تبدیل کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۵

سامسونگ سال قبل از لباس رباتیک GEMS رونمایی کرده بود که علاوه بر اصلاح وضعیت بدن، به راه رفتن کمک می کرد. حال سامسونگ این وسیله بلندپروازانه را به یک مربی ورزشی شخصی تبدیل کرده است.

سامسونگ از عینک واقعیت افزوده خود نیز رونمایی کرد که به گوشی گلکسی متصل شده بود و کاربر می توانست با آن باشگاه ورزشی دلخواه را انتخاب کرده و از راهنمای انگیزشی برای ورزش کردن کمک بگیرد.

اسکلت خارجی GEMS حرکات کاربر را حین ورزش کردن دنبال کرده و راهنمای ورزشی علاوه بر شمارش تعداد حرکت ها، بازخوردهایی مثل «خوبه» و «توازنت را حفظ کن» می دهد. پس از اتمام ورزش کاربر می تواند جزئیات عملکرد خود را در اپلیکیشن موبایل تماشا کرده و ورزش کردن خود را بهبود دهد.

به عبارت کوتاه این سیستم ترکیبی از عینک واقعیت افزوده و بازی ویدیویی است که ورزش کردن را آسان می کند. هنوز معلوم نیست سامسونگ چه زمانی این سیستم را وارد فاز تجاری می کند ولی نمایش آن امیدوارکننده بود و اهداف سامسونگ را در حوزه ورزش نشان داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی