ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Alienware نمونه اولیه کنسول قابل حمل Concept UFO را معرفی کرد

شرکت الینور (Alienware) را معمولاً با محصولات گیمینگ حرفه ای و رده بالا می شناسیم. این کمپانی با دست پر به CES 2020 آمده و از نمونه اولیه محصولی انقلابی رونمایی کرده است. این دستگاه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۱:۵۰

شرکت الینور (Alienware) را معمولاً با محصولات گیمینگ حرفه ای و رده بالا می شناسیم. این کمپانی با دست پر به CES 2020 آمده و از نمونه اولیه محصولی انقلابی رونمایی کرده است. این دستگاه Concept UFO نام دارد و یک کامپیوتر گیمینگ کامل در ابعادی مشابه نینتندو سوئیچ محسوب می شود.

کانسپت یوفو از چهار بخش تشکیل شده است: بخش اصلی که نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1200p دارد و سخت افزار گیمینگ و باتری را در خود جای داده است؛ دو کنترلر به دو طرف بدنه اصلی متصل می شوند، و نهایتاً یک قطعه هاب که دو کنترلر را به یکدیگر وصل کرده و یک کنترل کامل را تشکیل می دهند.

درگاه های USB-C در بالا و پایین بدنه کانسپت یوفو، امکان شارژ دستگاه یا اتصال به مانیتور اکسترنال را فراهم می سازند. این محصول به ویندوز 10 مجهز شده به همین دلیل، از ماوس و کیبورد هم پشتیبانی می کند تا بتوانید از آن به عنوان یک کامپیوتر ویندوزی نیز استفاده کنید.

کنسول جدید الینور حدود 900 گرم وزن دارد، یعنی نزدیک به سه برابر نینتندو سوئیچ، اما در دست گرفتنش آنقدرها سخت نیست. طبق تجربه کوتاه خبرنگاران در نمایشگاه CES، این دستگاه از عهده اجرای بازی های روز مثل راکت لیگ، فورمولا وان 2019 یا مورتال کامبت 11 بر می آید.

هنوز مشخص نیست که آیا کانسپت یوفو به محصول نهایی تبدیل می شود یا خیر. با این حال ظاهراً باید منتظر تغییرات هیجان انگیزی در دنیای گیم و کنسول های قابل حمل باشیم. شرکت الینور اطلاعاتی در مورد زمان عرضه احتمالی یا قیمت دستگاه ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    عالی بود

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    عالی بود واو
    در ضمن برنامتون عالی شده به روز رسانی خیلی خوبی دادین... هم سرعت نرم افزار بیشتر شده هم سرعت سوییچ بین صفحه های مختلف... کیفیت ویدئو ها هم بی نظیر شده مخصوصا با تم جدید دارک که تاریک تر از قبله!! عالی شده برنامتون در یک کلام!!???❤?
    خسته نباشید همگی ❤

مطالب پیشنهادی