ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکانات و ابزارهای جدید در «راهکاران ابری» همکاران سیستم

«اگر قرار باشد یک نرم‌افزار به رشد کسب‌وکار کمک کند آیا می‌تواند فقط به مرزهای داخل یک سازمان محدود شود؟» این پرسشی است که «محسن طلایی»، معاون توسعه محصولات «همکاران سیستم» مطرح و به آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۴

«اگر قرار باشد یک نرم‌افزار به رشد کسب‌وکار کمک کند آیا می‌تواند فقط به مرزهای داخل یک سازمان محدود شود؟» این پرسشی است که «محسن طلایی»، معاون توسعه محصولات «همکاران سیستم» مطرح و به آن پاسخ منفی می‌دهد. او اعتقاد دارد که امروزه نرم‌افزارها باید به مرزهای گسترده‌تری از سازمانی که در آن کار می‌کنیم، نفوذ پیدا کنند.

معاون توسعه محصولات همکاران سیستم امروز در رویداد «باهم ۹۸»، اعلام کرد راهکاران ابری تلاش داشته است تا محدوده نرم‌افزارها را گسترش دهد و به سازمان‌ها کمک کنند تا هزینه‌های جانبی کمتری داشته باشند. او همچنین خبر از همکاری با «فرابوم» می‌دهد و می‌گوید به همین شکل، قابلیت‌های بیشتری به «راهکاران ابری» اضافه خواهد شد:

«در همکاران سیستم همکاری خود را با فرابوم آغاز کرده‌ایم و توانسته‌ایم از طریق این هاب، به بانک‌های مختلف متصل شویم و به مشتریان خود کمک کنیم تا محدوده‌شان را به بانک‌ها گسترش دهند. برای مثال، تا پیش از این اگر قرار بود حقوق و دستمزد یک سازمان را محاسبه شود، آخرین کاری که در سازمان انجام می‌شد، این بود که محاسبات انجام شود و به تایید مدیران برسد. پس از آن موضوع پرداخت و بردن چک بانکی توسط افراد و با مراجعه فیزیکی اتفاق می‌افتاد. اما با راهکاران ابری و برقراری این اتصال، با چند کلیک ساده و تایید در خود سازمان، انتقال بین حساب‌ها از درون نرم‌افزار انجام می‌شود.»

او خبر می‌دهد که توافق همکاران سیستم و فرابوم این قابلیت را برای کاربران راهکاران ابری به وجود می‌آورد که موضوع انتقال وجه، پیگیری مغایرت‌های بانکی، ردیابی چک و بسیاری از امکانات دیگر را به راحتی از طریق راهکاران ابری در اختیار داشته باشند.

همکاران سیستم همچنین امروز از اپلیکیشن «فرسان» با مفهوم «فرایند سفارش‌دهی آسان» رونمایی کرد؛ اپلیکیشنی که می‌خواهد یک پل ارتباطی ساده بین خرده‌فروشی‌ها و شرکت‌های تولید و پخش ایجاد کند. طلایی درباره نحوه استفاده و کارکرد این اپلیکیشن، ابتدا یک مثال زد و گفت:

«تصور کنید در یک سوپرمارکت مشغول خرید هستید و مسئول فروشگاه می‌خواهد همزمان، هم به شما پاسخ دهد و هم به نماینده‌ی یک شرکت‌ پخش. احتمالاً با این تجربه مواجه شده‌اید که فروشنده، در این زمان به دنبال آن است تا هم مشتریان خودش را حفظ کند و هم کار نماینده پخش را انجام دهد. ما در همکاران سیستم فکر کردیم که چرا این فرایند را معکوس نکنیم؟ با استفاده از اپلیکیشن فرسان، و به دلیل ماهیت ابری که این اپ دارد، امکان اتصال شرکت‌های تولید و پخش به خرده فروشی‌ها فراهم می‌شود.»

او اعلام کرد که همزمان به شرکت‌های فروشگاهی یا خرده فروشی‌ها هم اجازه داده شده تا با دستگاهی مانند موبایل، به راحتی به دیتاسنتر فرسان متصل شوند و سفارش‌های خود را در هر زمان که برای‌شان بهتر است، ثبت کنند:

«با این مدل، باز هم پای خود را از مرزهای یک سازمان فراتر گذاشته‌ایم. یعنی بعد از اینکه سفارش یک محصول پرمصرف از سوی یک فروشگاه ثبت می‌شود، سفارش در راهکار دیتاسنتر فرسان ذخیره می‌شود و سپس به ERP شرکت منتقل می‌شود. بقیه فرایند، یعنی پردازش درخواست فروش و تحویل آن، در مسیر قبلی ادامه پیدا می‌کند.»

معاون توسعه محصولات همکاران سیستم ابراز امیدواری کرد که با استفاده از این سرویس که بر بستر ابر توسعه پیدا کرده، رونق فعالیت کسب‌وکارهای خرده فروشی و شرکت‌های پخش افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    میگم نمیشه یه pc با پردازش ابری درست کنن؟
    مام با حق اشتراک با اینترنت نیم بها و به صرفه کار میکنیم.
    اخه الان pc میان رده 10 میلیونه و برای اشخاص متوسط جامعه نمی ارزه.

مطالب پیشنهادی