ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mega Aegis Ti5
تکنولوژی

کمپانی MSI از کامپیوتر Mega Aegis Ti5 رونمایی کرد؛ علمی-تخیلی‌تر از همیشه

کمپانی MSI بار دیگر با طراحی عجیب محصولاتش بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی این بار به سراغ کامپیوترهای گیمینگ خانگی رفته و دستی اساسی بر سر و روی آن کشیده و نتیجه این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۷

کمپانی MSI بار دیگر با طراحی عجیب محصولاتش بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی این بار به سراغ کامپیوترهای گیمینگ خانگی رفته و دستی اساسی بر سر و روی آن کشیده و نتیجه این بازطراحی، کامپیوتر Mega Aegis Ti5 با تکنولوژی 5G شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا این دسکتاپ قدرتمند که به CES آمده را بیشتر بشناسیم.

کمپانی MSI رسما دیگر سازندگان کامپیوترهای گیمینگ را جا گذاشته و یک راست به سراغ طراحی جالب و علمی-تخیلی رفته است. بسیاری از کارشناسان کامپیوتر Mega Aegis Ti5 را مانند سر یک ربات می‌دانند. بسیار هم آن را به GLaDOS از سری بازی‌های جالب پرتال تشبیه کرده‌اند. در کل می‌توان گفت که MSI در طراحی این دسکتاپ گیمینگ، از هیچ چیزی کم نگذاشته است.

کامپیوتر Mega Aegis Ti5

مشخصات کامپیوتر Mega Aegis Ti5 هنوز نهایی نشده است ولی کمپانی MSI می‌گوید کاربران می‌توانند روی آخرین‌ها در این دسکتاپ حساب باز کنند. به زبان دیگر این محصول جالب، به آخرین نسخه از پردازنده Core i9 مجهز خواهد شد و همچنین از جدیدترین گرافیک انویدیا که فعلا ۲۰۸۰ Ti است پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان قادر خواهند بود Mega Aegis Ti5 را به ۱۲۸ گیگابایت رم نیز مجهز کنند.

نکته جالب دیگر در رابطه با طراحی کامپیوتر Mega Aegis Ti5 این است که بخش زیرین این غول، کمی از زمین فاصله گرفته که به احتمال زیاد به خنک ماندن آن کمک شایانی خواهد کرد. همچنین یک غربیلک دارای نمایشگر نیز در قاب رو به رویی آن تعبیه شده که به گفته MSI برای کنترل جنبه های مختلف سیستم استفاده می‌شود. علاوه بر طراحی فضایی و مشخصات فنی قدرتمند، MSI پیشدستی کرده و فکری هم به سراغ بازی‌های آنلاین کرده است.

این کمپانی کامپیوتر Mega Aegis Ti5 را با فناوری 5G تجهیز کرده که آن را به اولین دسکتاپ سازگار با این فناوری در بازار محصولات گیمینگ بدل خواهد کرد. تمامی این مزایا، اما ارزان قیمت نخواهد بود. MSI می‌گوید قیمت پایه این دسکتاپ از ۴ هزار دلار شروع خواهد شد و ممکن است در فصل سوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • تست کافه بازار
    تست کافه بازار | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    تست کافه بازار

  • Amir pc
    Amir pc | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    Hello again and welcome to the apacher since

مطالب پیشنهادی