ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیک با تیغ هوشمند The Next Bic Thing نسل بعد ریش تراش را می سازد

کمپانی بیک (Bic) به منظور بهبود عملکرد ماشین های اصلاح صورت، از نمونه اولیه ریش تراش جدید خود به نام The Next Bic Thing رونمایی کرد. تیغ The Next Bic Thing در ظاهر شبیه ریش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

کمپانی بیک (Bic) به منظور بهبود عملکرد ماشین های اصلاح صورت، از نمونه اولیه ریش تراش جدید خود به نام The Next Bic Thing رونمایی کرد.

تیغ The Next Bic Thing در ظاهر شبیه ریش تراش معمولی است؛ ولی قابلیت اندازه گیری داده های مختلفی از جمله دما، رطوبت، تراکم مو، سرعت و مدت زمان اصلاح، تعداد تماس تیغ با صورت، کند شدن تیغ و حتی میزان استفاده از آب را دارد.

بیک قصد دارد به کمک داده های فوق، ریش تراش نسل بعد را بسازد. این شرکت می خواهد به کمک سنسورهایی که درون تیغ تعبیه شده اند تمام حرکت های تیغ را جمع آوری کرده و از دقت اصلاح کاربران آگاه شود.

تیغ بیک به اپ موبایل وصل شده و داده های اصلاح کاربر را به فضای ابری منتقل می کند. سپس هوش مصنوعی با پردازش آنها، کاربر را از دقت اصلاح باخبر می کند. جزئیات اصلاح و نحوه تماس تیغ با پوست به کاربر و همچنین میزان آب هدر رفته نیز نمایش داده می شوند.

کمپانی بیک قصد دارد تیغ جدید خود را در تعداد محدود تولید کرده و برای اهداف تحقیقاتی برای 500 نفر به طور رایگان ارسال کند. بیک در حال حاضر به دنبال آزمایش تیغ نسل بعد خود بوده و زمان تولید انبوه آن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی