ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماسک Atmōs معرفی شد؛ بهای گزاف 350 دلاری برای تنفس هوای تمیز

شرکت Aō Air در نمایشگاه CES 2020 از ماسک Atmōs رونمایی کرد. در این ماسک که نیازی به تماس با پوست صورت ندارد، فن های کوچک جریانی از هوای پرفشار و تمیز را برای تنفس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

شرکت Aō Air در نمایشگاه CES 2020 از ماسک Atmōs رونمایی کرد. در این ماسک که نیازی به تماس با پوست صورت ندارد، فن های کوچک جریانی از هوای پرفشار و تمیز را برای تنفس در مقابل ماسک ایجاد می کنند.

ماسک Atmōs پس از قرار گرفتن در مقابل دهان، هوا را از زیر گوش ها به درون کشیده و چندین سنسور نرخ نفس کشیدن کاربر را اندازه گیری می کنند. کمپانی Aō Air می گوید این ماسک برای مصرف کنندگان معمولی ساخته شده تا زمانی که نزدیک سیستم های فیلتر هوا نیستند، آن را به صورت خود بزنند.

یکی از نکات منفی ماسک مورد بحث، اندازه بزرگ و وزن 256 گرمی آن است. کارشناس سایت Engadget پس از امتحان کردن ماسک آن را سنگین توصیف کرد و گفت که به بینی فشار وارد می کند.

شرکت سازنده می گوید کشورهایی که با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، از ماسک Atmōs استقبال خواهند کرد. مدیر شرکت Aō Air ضمن اشاره به اینکه ماسک Atmōs پنجاه برابر از ماسک معمولی بهتر است، از برنامه های این شرکت برای کاهش اندازه آن خبر داد.

ماسک Atmōs از هم اکنون با قیمت 350 دلار قابل پیش خرید بوده و از ماه ژوئیه سال جاری میلادی به آدرس خریداران ارسال می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی