ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو
تکنولوژی

لنوو نمایشگر هوشمند Smart Frame و تبلت ارزان قیمت M10 را معرفی کرد

لنوو نمایشگاه CES را قبضه کرده است. این کمپانی چینی در کنار دیگر محصولات خود، از یک فریم هوشمند ۲۱.۵ اینچی و یک تبلت ۱۰ اینچی جدید که مانند نمایشگرهای هوشمند دستیار گوگل کار می‌کند ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۱:۰۰

لنوو نمایشگاه CES را قبضه کرده است. این کمپانی چینی در کنار دیگر محصولات خود، از یک فریم هوشمند ۲۱.۵ اینچی و یک تبلت ۱۰ اینچی جدید که مانند نمایشگرهای هوشمند دستیار گوگل کار می‌کند نیز رونمایی کرده است.

فریم هوشمند لنوو ۲۱.۵ اینچی بوده و از پنل IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ بهره می‌برد. این فریم هوشمند مانند قاب عکس عمل می‌کند و می‌تواند عکس‌های کاربران را به نمایش در بیاورد. لنوو می‌گوید این قاب عکس هوشمند اولویت را به عکس‌های با کیفیت کاربران می‌دهد تا بیشتر تصاویر بهتر را نشان دهد. همچنین فریم هوشمند لنوو می‌تواند عکس‌ها متعدد کاربران را به صورت کلاژ در بیاورد.

لنوو

مشکل اصلی این فریم هوشمند اما نحوه بارگذاری عکس‌هاست. کاربران به منظور نمایش دادن عکس‌های خود در این قاب عکس دیجیتالی، موظف هستند از برنامه مخصوص لنوو که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود استفاده کنند. علاوه بر این، محصول جدید این کمپانی از هیچ گونه دستیار صوتی پشتیبانی نمی‌کند.

تبلت جدید این کمپانی نیز اسمارت تب M10 نام دارد که همراه یک داک فروخته خواهد شد. در حالتی که این تبلت روی داک خود قرار نداشته باشد، اسمارت تب M10 یک تبلت معمولی اندرویدی است. نمایشگر این تبلت ۱۰ اینچی بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰ برخوردار است که تکنولوژی IPS هم دارد. اما اوضاع زمانی متفاوت می‌شود که آن را روی داک خود قرار دهید.

لنوو

زمانی که کاربران آن را روی داک قرار دهند، شبیه یک نمایشگر هوشمند مانند حالت امبینت مود گوگل می‌شود. البته انتظار نداشته باشید تمام ویژگی‌های یک نمایشگر هوشمند با دستیار گوگل در اختیارتان باشد، اما این تبلت می‌تواند ویژگی‌های مهم آن را برای کاربران به ارمغان بیاورد. مثلا کاربران می‌توانند در این حالت اخبار مهم را در قالب ویدیو مشاهده کنند، تصویر دوربین‌های مداربسته را ببینند یا دستگاه‌های هوشمند خود را به کمک فرامین صوتی کنترل کنند. لنوو می‌گوید میکروفون‌های دوگانه این تبلت قادر است از فواصل ۳ متری نیز فرامین صوتی را تشخیص دهد.

فریم هوشمند لنوو با قیمت ۴۰۰ دلار در مرداد و اسمارت تب M10 با قیمت ۱۹۰ دلار در اردیبهشت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی