ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسلیم 7
تکنولوژی

رونمایی لنوو از لپ تاپ یوگا اسلیم 7 با پردازنده معرفی نشده AMD

لنوو در رویداد CES 2020 از لپ تاپ های جدید سری اسلیم 7 رونمایی کرده است. نکته جالب این که یکی از لپ تاپ ها از پردازنده رایزن سری 4000 بهره می برد؛ پردازنده ای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۰

لنوو در رویداد CES 2020 از لپ تاپ های جدید سری اسلیم 7 رونمایی کرده است. نکته جالب این که یکی از لپ تاپ ها از پردازنده رایزن سری 4000 بهره می برد؛ پردازنده ای که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

مدل های مجهز به پردازنده اینتل نمایشگرهای 14 و 15 اینچی دارند و قیمت پایه هر دو 1209 دلار است. مدل 14 اینچی مجهز به پردازنده AMD با قیمت پایه 849 دلار از ماه آوریل سال جاری روانه بازار می شود.

اسلیم 7
مشخصات لپ تاپ های جدید سری یوگا اسلیم 7

مدل 14 اینچی با پردازنده اینتل به کارت گرافیک یکپارچه اینتل مجهز شده، البته مدل هایی با کارت گرافیک جی فورس MX نیز عرضه می شود. نمایشگر IPS مدل فلزی این لپ تاپ رزولوشن fHD دارد و مدل با بدنه پارچه ای به نمایشگر با رزولوشن fHD (لمسی) یا uHD مجهز شده است.

اسلیم 7

مدل 15 اینچی در تمام مشخصات سخت افزاری مشابه مدل 14 اینچی قبلی است. اما مدل 14 اینچی با پردازنده AMD از کارت گرافیک یکپارچه رادئون بهره می برد و نمایشگر IPS آن رزولوشن fHD را ارائه می دهد. ظرفیت حافظه داخلی هر سه مدل یک ترابایت SSD است و هر سه مدل به 16 گیگابایت رم LPDDR4x مجهز شده اند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که مدل مجهز به پردازنده AMD فاقد درگاه تاندربولت 3 است. مدل با پردازنده اینتل هم گواهینامه پروژه آتنا اینتل را دریافت کرده است.

اسلیم 7

با توجه به اخلاف قیمت 360 دلاری دو مدل اینتل و AMD به نظر می رسد پردازنده رایزن 4000، یک محصول بسیار ارزان قیمت برای تولید کنندگان لپ تاپ ها باشد. البته شاید هم لنوو پردازنده اقتصادی از اینتل را برای سری یوگا اسلیم 7 در نظر نگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی