ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس زفیروس G14 با پردازنده رایزن 4000 و نمایشگر LED پشت مانیتور معرفی شد

ایسوس در رویداد CES 2020 لاس وگاس از لپتاپ گیمینگ 14 اینچی زفیروس G14 رونمایی کرده که به پردازنده جدید AMD مجهز شده است. ایسوس همچنین این لپتاپ را به یک نمایشگر LED در پشت مانیتور ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۳

ایسوس در رویداد CES 2020 لاس وگاس از لپتاپ گیمینگ 14 اینچی زفیروس G14 رونمایی کرده که به پردازنده جدید AMD مجهز شده است. ایسوس همچنین این لپتاپ را به یک نمایشگر LED در پشت مانیتور مجهز کرده که قابلیت نمایش تصاویر گیف را دارد.

ROG زفیروس G14 کوچکترین لپتاپ گیمینگ از سری زفیروس است که مشابه با دیگر محصولات این سری قصد دارد تجربه گیمینگ را در دستگاهی فوق سبک به ارمغان بیاورد و در عین حال قدرت لازم برای اجرای جدیدترین بازی ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

زفیروس G14 تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و باتری آن با یک بار شارژ تا 10.5 ساعت دوام می آورد. به گفته ایسوس طراحی این مدل به گونه ای است که از طراحی معمول لپ تاپ های گیمینگ فاصله بگیرد. ایسوس نمایشگر ماتریسی AniMe را هم در پشت نمایشگر تعبیه کرده البته این ویژگی تنها در بعضی مدل ها ارائه می شود. این نمایشگر از 12115 مینی LED تشکیل شده که امکان کنترل 256 سطح از روشناییی را در اختیارتان می گذارند. به این ترتیب می تواند فایل های متحرک گیف دلخواه، ساعت، اکولایزرهای موسیقی و ... را نمایش دهد.

زفیروس G14 به پردازنده 45 واتی رایزن 4000 سری H مجهز شده و در بالاترین مدل امکان انتخاب مدل 4800HS فراهم شده است. کارت گرافیک، انویدیا RTX 2060 است و برای رم حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و برای SSD هم تا یک ترابایت در نظر گرفته شده است. برای نمایشگر می توانید مدل 14 اینچی با رزولوشن fHD و نرخ رفرش 120 هرتز یا مدل QHD با نرخ رفرش 60 هرتز را انتخاب کنید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس از شارژ USB-PD پشتیبانی می کند تا بتوانید با بار کاری معمول از شارژر 65 واتی USB-C هم استفاده کنید. البته برای استفاده از کارت گرافیک مستقل دستگاه نیاز به آداپتور 180 واتی این لپتاپ دارید. نکته عجیب این که زفیروس G14 از وبکم بی بهره است. انتظار می رود مدل بدون نمایشگر مینی LED این لپ تاپ در اواخر اسفند ماه و مدل مجهز به این نمایشگر چند هفته بعد در فروردین ماه روانه بازار شود. هنوز قیمت این لپ تاپ اعلام نشده است.

علاوه بر این ایسوس مدل زفیروس G15 را با پردازنده رایزن 4000 به روز کرده است. خریداران این محصول امکان انتخاب مدل های مجهز به وای‌فای 6 و نمایشگر 240 هرتزی را هم دارند. زفیروس G15 در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی