ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هارمن کاردون
تکنولوژی

هارمن کاردون بعد از مدت ها از سه هدفون بلوتوثی رونمایی کرد

شرکت های خواهر هارمن کاردون که در واقع بخشی از صنایع بین المللی هارمن محسوب می شوند هر از گاهی هدفون های جدیدی را وارد بازار می کنند اما از آخرین باری که خود این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

شرکت های خواهر هارمن کاردون که در واقع بخشی از صنایع بین المللی هارمن محسوب می شوند هر از گاهی هدفون های جدیدی را وارد بازار می کنند اما از آخرین باری که خود این برند هدفون معرفی کرده زمان زیادی می گذرد. حالا بعد از گذشت مدتی نسبتا طولانی این برند از سه مدل هدفون جدید در CES 2020 رونمایی کرد است.

محصول نخست که هارمن کاردون Fly TWS نام دارد قرار است با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه گردد و به مکانیزم های کنترل تشخیص و تاچ داخل گوش مجهز است. این هدفون در برابر تعریق و باران مقاوم است و بعد از هر بار شارژ میتوان تا پنج ساعت از آن استفاده کرد. قاب شارژ طراحی شده برای این هدفون نیز قادر است انرژی مورد نیاز آن تا ۱۵ ساعت را تامین نماید.

هارمن کاردون

در سوی دیگر این طیف هارمن کاردون Fly ANC قرار دارد؛ هدفون روگوشی با قابلیت حذف نویز که به چهل درایور مختلف مجهز شده و میتوان با استفاده از اپ هدفون هارمن کاردون صدای خروجی آن را تنظیم نمود.

Fly ANC طراحی فوق العاده ای دارد و یک کاپ آلومینیومی و هدبند چرمی نیز برایش در نظر گرفته که زیبایی آن را دو چندان نموده. باتری این محصول ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است و ظرف دو ساعت شارژ می شود و میتواند تا ۲۰ ساعت انرژی مورد نیاز برای گوش دادن به موسیقی را با هر بار شارژ تامین نماید.

هارمن کاردون

Fly ANC از همین امروز با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار ارائه می شود.

مقرون به صرفه ترین هدفون معرفی شده توسط هارمن کاردون نیز Fly BT نام دارد که کابل باریک آن پشت سر قرار می گیرد و یک ریموت کوچک با سه دکمه نیز در سمت چپ آن دیده می شود. وزن کل این محصول برابر با ۱۷.۱ گرم است و به راحتی میتوانید آن را در سفر درون کیف یا دور گردن همراه همراه داشته باشید.

این هدفون به درایورهای ۸.۶ میلیمتری مجهز است و تا ۸ ساعت میتواند موسیقی پخش کند و با تنها ۱۰ دقیقه شارژ آن میتوانید تا یک ساعت موسیقی گوشی دهید. Fly BT استاندارد IPX5 را دارد و در نتیجه در برابر ضربه تاحدودی مقاوم است. قیمت این هدفون نیز برابر با ۱۰۰ دلار اعلام شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی