ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپر رترو چمپ
تکنولوژی

کنسول سوپر رترو چمپ معرفی شد؛ SNES و سگا جنسیس در یک دستگاه

تقریبا ۳۰ سال پیش دو کمپانی مطرح گیمینگ نینتندو و سگا، از کنسول‌های دستی خود به نام SNES و جنسیس رونمایی کردند. تا سال‌ها این دو کنسول یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی بودند. از همین ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۴

تقریبا ۳۰ سال پیش دو کمپانی مطرح گیمینگ نینتندو و سگا، از کنسول‌های دستی خود به نام SNES و جنسیس رونمایی کردند. تا سال‌ها این دو کنسول یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی بودند. از همین رو کمپانی مای آرکید، تصمیم گرفته با ادغام این دو دستگاه در یک کنسول دستی، بار دیگر شادی را به دل علاقه‌مندان باز گرداند؛ با سوپر رترو چمپ آشنا شوید.

سوپر رترو چمپ (Super Retro Champ) کمپانی مای آرکید (My Arcade) از کارتریج‌های قدیمی دو دستگاه SNES و جنسیس پشتیبانی می‌کند و عملا کنسولی دو در یک است. بر اساس مشاهداتی که در نمایشگاه CES صورت گرفته، می‌توان گفت که این دستگاه تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد که تقریبا با دیگر کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوییچ و سوییچ لایت در یک رده قرار خواهد گرفت.

سوپر رترو چمپ

زمانی هم که نمی‌‌خواهید به صورت دستی از سوپر رترو چمپ استفاده کنید، می‌توانید به کمک درگاه HDMI آن را به تلویزیون خود وصل کرده و همانند نینتندو سوییچ، از آن استفاده کنید. در صورتی هم که بخواهید حس نوستالژی خود را با دوستتان شریک شوید، می‌توانید به کمک کنترلرهای بی سیم کنسول سوپر رترو چمپ، از بازی‌های خود به صورت دو نفره لذت ببرید.

مای آرکید برای کنسول سوپر رترو چمپ، قیمت ۱۱۰ دلار را در نظر گرفته است که تقریبا با دیگر کنسول‌های قدیمی که دوباره به بازار عرضه شده‌اند، در یک محدوده قرار دارد. البته علاقه‌مندان باید به این نکته توجه کنند که این کنسول دستی، تنها از کارتریج‌های SNES و جنسیس پشتیبانی می‌کند و مانند دیگر کنسول‌های معرفی شده، نمی‌توان بازی‌های اضافی را در قالب رام به آن اضافه کرد.

در هر صورت علاقه‌مندان به این دو کنسول قدمی می‌توانند سوپر رترو چمپ را امسال خریداری کنند، ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است. این طور که به نظر می‌رسد، آینده در گرو گذشته خواهد بود و مای آرکید به خوبی از پس آن برآمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی