ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس اطلاع از کاهش قیمت علی بابا
تکنولوژی

علی بابا سرویس «اطلاع از کاهش قیمت» را راه‌اندازی کرد؛ صرفه‌جویی از نقطه آغاز سفر

علی بابا قابلیت جدیدی تحت عنوان «اطلاع از کاهش قیمت» یا «Price Alert» ایجاد کرده که از طریق آن، مشتریان این پلتفرم می‌توانند از نرخ‌های پایین‌تر پروازهایی که قصد تهیه‌شان را دارند، آگاهی پیدا کنند. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹

علی بابا قابلیت جدیدی تحت عنوان «اطلاع از کاهش قیمت» یا «Price Alert» ایجاد کرده که از طریق آن، مشتریان این پلتفرم می‌توانند از نرخ‌های پایین‌تر پروازهایی که قصد تهیه‌شان را دارند، آگاهی پیدا کنند.

«توحید علی اشرفی» مدیر ارشد بازاریابی گروه علی بابا، با بیان این مطلب به دیجیاتو تاکید می‌کند که هدف این مجموعه از ارائه خدمت «اطلاع از کاهش قیمت» این بوده که مردم بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی، بلیت هواپیمای خود را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنند و صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود را از نقطه صفر آغاز کنند. علی اشرفی باور دارد که این موضوع یک نیاز مبرم برای مشتریان بوده که علی بابا به آن دست یافته و در این‌باره بیشتر توضیح می‌دهد:

«بر اساس نظرسنجی که بر مبنای مدل‌های نیازسنجی از مشتریان به عمل آمد، مشخص شد که خدمت اطلاع از کاهش قیمت، یکی از مهمترین نیازهای مشتریان هنگام خرید بلیط سفر است و این موضوع موجب توسعه چنین خدمتی روی درگاه علی بابا شد.»

سرویس اطلاع از کاهش قیمت علی بابا

به گفته وی، در حال حاضر این خدمت روی بلیط‌های داخلی و خارجی هواپیما، تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و رزرو هتل‌های ایران و جهان ارائه می‌شود و مشتریان این پلتفرم می‌توانند در همه این خدمات به دنبال یافتن یک نرخ ارزان‌تر و مناسب‌تر با بودجه‌ خود باشند.

علی اشرفی در توضیح نحوه استفاده از این  امکان در سایت علی بابا گفت:

«کاربران می‌توانند، پس از  جستجوی مقصد، تاریخ، تعداد مسافران و پرواز مورد نظر، گزینه «اطلاع از کاهش قیمت» برای مسیر سفر خود را فعال کنند تا  کاهش قیمت‌های تعیین شده در آن مسیر به شکل لحظه‌ای به آنها اعلام شود. به محض اینکه قیمت بلیط به مقصد مورد نظر کاربران به قیمت مشخص شده از طرف کاربران، کاهش یافت، پیامکی از طرف علی بابا ارسال و کاهش قیمت به آنها اعلام می‌شود. همچنین باید گفت که امکان اعلام کاهش قیمت بلیط هواپیما (Price Alert) در وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا در دسترس کاربران است.»

در سیستم اعلام کاهش قیمت علی بابا، مشتریان می‌توانند از پلتفرم علی بابا درخواست نمایند که قیمتی ده تا بیست درصد پایین‌تر از کمترین نرخ موجود در حال حاضر را در بازه‌های زمانی مختلف یک روز آینده، سه روز آینده و یک هفته‌ آینده به گوش آنها برساند.

مدیر ارشد بازاریابی گروه علی بابا در مورد میزان استقبال خریداران بلیط سفر از این خدمت نیز به دیجیاتو گفت: «در کمتر از یک هفته پس از آغاز تبلیغات محیطی برای این محصول، بیش از 24 هزار درخواست برای این امکان روی درگاه علی بابا ثبت شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی