ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی Amazfit Blip S
تکنولوژی

محصولات جدید و جذاب شیائومی Amazfit در CES معرفی شدند

کمپانی هوامی که زیر برند شیائومی هم به حساب می‌آید، جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود به نام Amazfit Bip S و Amazfit T-Rex را معرفی کرده است. در کنار این دو ساعت هوشمند، کمپانی چینی دو مدل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

کمپانی هوامی که زیر برند شیائومی هم به حساب می‌آید، جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود به نام Amazfit Bip S و Amazfit T-Rex را معرفی کرده است. در کنار این دو ساعت هوشمند، کمپانی چینی دو مدل هدفون واقعا بی سیم نیز به CES آورده است تا با قیمت‌های مناسب، بزرگان این صنعت را به چالش بکشد.

Amazfit Bip S

شیائومی Amazfit Bip S نسبت به نسل قبلی خود از مقاومت بهتری در برابر نفوذ آب برخوردار است. این ساعت هوشمند قادر خواهد بود تا ۵۰ متر (۵ اتسفر) زیر آب برود. باتری ساعت هوشمند این کمپانی نیز تا ۴۰ روز شما را یاری خواهد کرد که برای یک ساعت هوشمند در این ابعاد، رقم شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید. دلیل اصلی این شارژدهی فوق‌العاده، نوع نمایشگری بوده که شیائومی برای این گوشی انتخاب کرده است.

شیائومی

نمایشگر شیائومی Amazfit Bip S از نوع بازتابی بوده که رزولوشن ۱۷۶ در ۱۷۶ پیکسلی را در صفحه‌ای ۱.۲۸ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه بازتابی باعث می‌شود تا با افزایش شدت نور تابشی، نور نمایشگر نیز زیاد‌تر شود تا در شرایط محیطی با نور زیاد نیز کاربران بتوانند از ساعت خود استفاده کنند.

علاوه بر بهبود مقاومت در برابر آب و مدت زمان شارژدهی، شیائومی Amazfit Bip S از GPS پیشرفته‌تر نیز بهره می‌برد. لیتوگرافی چیپ مکان‌یابی استفاده شده در این ساعت هوشمند متعلق به کمپانی سونی بوده که ۲۸ نانومتر است و مصرف بسیار پایینی هم دارد. این چیپست پشتیبانی از هر دو استاندارد GPS و GLONASS را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شیائومی

البته این نکته را فراموش نکنید که اگر مکان‌یابی شیائومی Amazfit Bip S را به صورت پیوسته روشن نگه دارید، شارژدهی باتری به ۲۰ ساعت کاهش خواهد یافت. با این حال این ساعت هوشمند تنها ۳۱ گرم وزن دارد که برای یک ساعت در این ابعاد بسیار مناسب است. اتصالات در شیائومی Amazfit Bip S نیز از طریق بلوتوث ۵ صورت می‌گیرد و در ۲.۵ ساعت شارژ می‌شود. قیمت آن نیز با ۳۰ دلار کاهش نسبت به نسخه Blp در حدود ۷۰ دلار خواهد بود.

Amazfit T-Rex

شیائومی

در کنار این محصول، Amazfit T-Rex نیز معرفی شده است. این ساعت که از استاندارد MIL-STD810G پشتیبانی می‌کند، نمونه بارزی از تولید ساعت هوشمند مستحکم است. همانند دیگر محصول کمپانی شیائومی، این ساعت هوشمد نیز تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد و باتری آن تا ۲۰ روز شما را از شارژ مدد آن بی‌نیاز می‌کند. نکته جالب در رابطه با Amazfit T-Rex این است که ۴ دکمه در این ساعت هوشمند تعبیه شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید با رابط کاربری ساعت تعامل کنید.

در سمت راست دو دکمه Select و Back قرار گرفته و در سمت چپ دکمه‌های Up و Down قرار دارد تا کاربران بتوانند بدون لمس نمایشگر امولد ۱.۳ اینچی، آن را ناوبری کنند. ساعت هوشمند Amazfit T-Rex از سیستم‌های مکان‌یابی GPS، GLONASS و BeiDou نیز پشتیبانی می‌کند تا در هر شرایطی بتوانید به ماواره‌های موقعیت‌یابی متصل شوید.

شیائومی

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex تمامی کاربردهایی که از یک محصول اینچنینی را انتظار دارید، برآورده می‌کند. از نشان دادن اعلان‌ها و سنسور ضربان قلب گرفته تا پایش خواب و تمرینات ورزشی، همه در این ساعت پشتیبانی می‌شوند. برای وصل کردن آن به گوشی نیز شیائومی بلوتوث ۵ را در آن تعبیه کرده است. کمپانی شیائومی یا هوامی (بستگی دارد مالک Amazfit را کدام در نظر بگیرید) هنوز چیزی در رابطه با قیمت Amazfit T-Rex نگفته است ولی به احتمال زیاد زیر ۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

در کنار این دو ساعت هوشمند، کمپانی شیائومی از هدفون‌های واقعا بی سیم جدید خود به نام Amazfit PowerBuds و Amazfit ZenBuds نیز رونمایی کرده است. ابتدا بگذارید مشخصات هدفو‌های Amazfit PowerBuds را باهم مرور کنیم.

Amazfit PowerBuds

شیائومی

این هدفون‌های واقعا بی سیم برای افراد فعال و دوستدار ورزش ساخته شده است. از همین رو Amazfit PowerBuds قادر خواهد بود تا علاوه بر پایش تمرینات ورزشی، ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کنند. هر گوشی نیز تقریبا وزنی برابر ۷ گرم دارد و هر دو گوشی جمعا حدود ۸ ساعت شارژدهی خواند داشت که رقم شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید. کیس این هدفون‌ها نیز می‌تواند ۱۶ ساعت دیگر به شارژدهی Amazfit PowerBuds بیفزاید.

هدفون‌های واقعا بی سیم شیائومی دارای استاندارد IP55 هستند و از تکنولوژی Thru Mode بهره می‌برند که صدای محیط را به داخل گوشی می‌فرستد. این هدفون‌ها ۹۹ دلار قیمت دارند و از ماه دیگر به بازار عرضه خواهند شد.

Amazfit ZenBuds

شیائومی

هدفون‌های واقعا بی سیم دیگری که شیائومی با خود به وگاس آورده است، سعی دارد خواب شما را تنظیم کند. این هدفون‌ها با پخش صدای آرام‌بخش، شما را به خوابی عمیق فرو خواهد بد. پس از این که به خواب رفتید، پخش صدا خود به خود متوقف می‌شود. هدفون‌های Amazfit ZenBuds برای بیدار کردن کاربران نیز روش جالبی دارد.

این هدفون‌ها با پخش صدای کم که به مرور زمان زیاد می‌شود، بدون آزار رساندن به اطرافیانتان، شما را از خواب بلند می‌کند. در رابطه با قیمت زمان عرضه Amazfit ZenBuds، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی