ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برنامه ویدیویی ویجیاتو – ۵ انتظاری که از بازسازی Resident Evil 3 داریم [تماشا کنید]

درست چند روز پیش از برگزاری مراسم The Game Awards و در جریان رویداد State of Play سونی، بازسازی Resident Evil 3 بعد از مدت‌ها انتظار معرفی شد. تریلر رونمایی Resident Evil 3 بیشتر به ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

درست چند روز پیش از برگزاری مراسم The Game Awards و در جریان رویداد State of Play سونی، بازسازی Resident Evil 3 بعد از مدت‌ها انتظار معرفی شد. تریلر رونمایی Resident Evil 3 بیشتر به اتفاقات داستانی آن می‌پرداخت و در چند سکانس به خصوص، بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را هم دیدیم.

در ضمن، مشخص شد که Project Resistance نیز در اصل بخش آنلاین Resident Evil 3 خواهد بود. این خبری خوشحال کننده‌ برای کسانی بود که مدت‌ها دنبال تجربه یک حالت رقابتی خوب با حال و هوای دنیای رزیدنت اویل می‌گشتند. در کل تریلر و نحوه رونمایی از Resident Evil 3 هایپ عجیبی در مورد بازی ایجاد کرد و خیلی سریع آن را در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بسیاری از ژورنالیست‌ها و گیمرهای سراسر دنیا دیدیم.

موفقیت بازسازی قسمت دوم نیز در شکل‌گیری این هیجان بی‌تاثیر نبود. به هر حال، Resident Evil 2 چه از نظر نقدهای مثبت و چه از نظر فروش جزو یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ بود. اما موضوع این است که ساخت دوباره Resident Evil 3 به شدت پیچیده‌تر از بازسازی قسمت دوم است. انتظاراتی وجود دارند که باید برآورده شوند. انتظاراتی که ما هم در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به آن‌ها پرداخته‌ایم و در موردشان صحبت کردیم.

پس اگر طرفدار بازی‌های ترسناک یا سری رزیدنت اویل هستید، به هیچ وجه این ویدیو را از دست ندهید و حتما انتظاراتی که از Resident Evil 3 دارید را با ما در بخش کامت‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۲ دی ۱۳۹۸

    عالی بود ??

مطالب پیشنهادی