ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۹ ویجت برتر برای صفحه خانه گوشی های اندرویدی

مدت‌هاست که ویجت اندروید نقش بسیار مهمی در گوشی‌ها ایفا می‌کند و استفاده از آن‌ها در صفحه اصلی گوشی‌های هوشمند باعث می‌شود که بتوان انواع کارکرد‌های پیچیده را ساده‌تر از گذشته انجام داد. این اپلت‌های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

مدت‌هاست که ویجت اندروید نقش بسیار مهمی در گوشی‌ها ایفا می‌کند و استفاده از آن‌ها در صفحه اصلی گوشی‌های هوشمند باعث می‌شود که بتوان انواع کارکرد‌های پیچیده را ساده‌تر از گذشته انجام داد.

این اپلت‌های کوچک در صفحه اصلی گوشی‌های اندروید می‌توانند در نقش یک میانبر ظاهر شوند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی چندی از بهترین ویجت‌های اندروید بپردازیم که با اضافه کردن آن‌ها به صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود، می‌توانید راحت تر از گذشته کار‌هایتان را انجام دهید.

۱. بهترین ویجت امروز: Google At a Glance

یکی از بهترین و سبک‌ترین ویجت‌های اندروید Glance نام دارد که توسط گوگل توسعه داده شده است. این ویجت فقط یک خط از صفحه را به خود اختصاص می‌دهد و حاوی اطلاعات مختلفی نظیر آب و هوا، وضعیت ترافیک و همچنین برنامه‌های شماست.

دانلود ویجت گوگل

۲. بهترین ویجت آب و هوا: Overdrop Weather

ویجت Overdrop یکی از اپلت‌های جدید اندروید به شمار می‌رود که در زمینه پیش‌بینی آب و هوا فعالیت دارد. این ویجت دارای ظاهری جذاب و کاربر پسند است و پیش بینی‌های آب و هوایی خود را از سرویس DarkSky دریافت می‌کند.

اپلیکیشن یاد شده تمرکز زیادی روی ویجت‌ها دارد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به بیش از ۲۱ ویجت رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین در صورتی که نسخه پریمویم آن را خریداری کنید می‌توانید ۱۷ ویجت دیگر را هم در اختیار داشته باشید.

دانلود Overdrop Weather (رایگان)

دانلود Overdrop Pro (هزینه: ۴ دلار)

۳. بهترین ویجت ساعت: Chronus

صفحه اصلی همه گوشی‌ها نیاز دارند تا یک ویجت ساعت داشته باشند. با استفاده از Chronus می‌توانید به راحتی یک ساعت زیبا به صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود اضافه کنید. البته Chronus تنها یک ویجت برای نمایش ساعت نیست و می‌توانید با استفاده از آن آخرین قیمت ارز، اخبار و همچنین آب و هوا را هم مشاهده کنید.

این نرم افزار حتی یک ویجت دارد که با Google Fit هماهنگ است و می‌تواند تعداد گام‌هایی که در یک روز برداشته‌اید را نمایش دهد. همچنین قادرید ویجت‌های Chronus را آنطور که می‌خواهید شخصی سازی نمایید.

دانلود Chronus (رایگان دارای پرداخت درون برنامه‌ای)

۴. بهترین ویجت یادداشت برداری: Google Keep

اپلیکیشن‌های یادداشت برداری زیادی برای اندروید در پلی استور موجود هستند اما یکی از بهترین آن‌ها Google Keep است. این نرم افزار دو ویجت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از ویجت‌ها یک نوار میانبر به صفحه اضافه می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن یادداشت‌های جدید، لیست یا یک یادداشت صوتی ایجاد کنید. دیگری به شما این اجازه را می‌دهد که یکی از یادداشت‌های ایجاد شده خود را به صفحه اصلی بیافزایید. این اتفاق برای ایجاد لیست خرید می‌تواند بسیار جالب و پر فایده باشد.

دانلود Google Keep

۵. بهترین ویجت تقویم: Month

اپلیکیشن Month ویجت‌های تقویم جذاب و زیبایی را ارائه می‌دهد که ۸۰ تم مختلف دارند. این موضوع باعث می‌شود که بتوانید به راحتی یک تم مناسب همرنگ با تصویر پس زمینه گوشی خود انتخاب کنید.

دانلود Calendar Widget: Month (رایگان دارای پرداخت درون برنامه‌ای)

۶. بهترین ویجت برنامه ریزی: TickTick

اپلیکیشن تیک تیک یکی از نرم افزار‌های خوب در زمینه مدیریت برنامه ریزی‌های روزانه محسوب می‌شود که با نصب آن می‌توانید به ۹ ویجت مختلف دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن دارای لیست‌های چند صفحه‌ای و تک صفحه‌ای هم است.

دانلود TickTick (رایگان، امکان خرید اشتراک هم وجود دارد)

۷. بهترین ویجت باتری: Battery Widget Reborn

یک ویجت ساده برای مشاهده وضعیت شارژ باتری برای همه گوشی‌ها نیاز است. اپلیکیشن Battery Widget Reborn ویجت‌های دایره‌ای یک در یک به کاربران ارائه می‌دهند. هرکدام از دایره‌ها دارای اعدادی هستند که نمایانگر یکی از خصیصه‌های باتری گوشی شماست. با انتخاب هرکدام از ویجت‌ها می‌توانید اطلاعات بیشتری از باتری‌ها به دست بیاورید.

دانلود Battery Reborn Widget (رایگان، دارای خرید‌های درون برنامه‌ای)

۸. بهترین ویجت چراغ قوه: Flashlight Widget

چراغ قوه‌ها یکی از بخش‌های کاربردی گوشی‌ها محسوب می‌شود. این ویجت متن باز و کاملا رایگان است و هیچ تبلیغی را نمایش نمی‌دهد. همچنین بر خلاف بسیاری دیگر از نرم افزار‌های چراغ قوه هیچ دسترسی اضافه‌ای از شما نمی‌خواهد.

در واقع این ویجت دو دکمه به صفحه اصلی گوشی شما اضافه می‌کند که با فشردن آن‌ها می‌توانید چراغ قوه را خاموش یا روشن کنید.

دانلود Flashlight Widget (رایگان)

۹. بهترین ویجت پخش کننده موسیقی: Musicolet Music Player

پخش کننده‌های موسیقی زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها و با استفاده از اینترنت به روز ترین آهنگ‌های جهان موسیقی را گوش کنید. اما اگر می‌خواهید یک ویجت جذاب برای صفحه اصلی گوشی خود داشته باشید و به راحتی موسیقی‌های ذخیره شده در تلفن هوشمند خود را گوش کنید، Musicolet انتخاب بسیار مناسبی است.

این ویجت گزینه‌های بسیار جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. از جمله کنترل حجم صدا و مدیریت لیست موسیقی‌ها. همچنین ویجت‌های جذاب و زیبایی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها آلبوم‌ها و ترک‌های مختلف آهنگ‌های خود را مدیریت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۲ دی ۱۳۹۸

    عالی بود مقاله دمت گرم????

مطالب پیشنهادی