ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cat S32
تکنولوژی

کاترپیلار Cat S32 معرفی شد؛ بدنه مقاوم با قیمت مقرون به صرفه

کمپانی کاترپیلار بیشتر به واسطه تولید تجهیزات و ماشین آلات سنگین شناخته می شود اما چند سالی است که دست به تولید گوشی هم می زند. جدیدترین محصول این کمپانی موبایل Cat S32 است که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۸

کمپانی کاترپیلار بیشتر به واسطه تولید تجهیزات و ماشین آلات سنگین شناخته می شود اما چند سالی است که دست به تولید گوشی هم می زند. جدیدترین محصول این کمپانی موبایل Cat S32 است که در برابر سقوط و ضربه مقاومت بالایی دارد.

اگر به دنبال گوشی های پرز زرق و برق با چیپست قدرتمند هستید Cat S32 به کارتان نمی آید چون کاترپیلار آنرا با تمرکز بر شارژدهی طولانی و مقاومت در محیط های خشن طراحی کرده است. این گوشی از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می برد که روی آنرا لایه محافظ DragonTrail Pro فرا گرفته است. این پنل توانایی شناسایی لمس حتی در صورت خیس بودن انگشت یا و پوشیدن دستکش را دارد.

Cat S32

بدنه کاترپیلار Cat S32 استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متر و تاییدیه MIL SPEC 810G را برای مقاومت در برابر شوک، ارتعاش و سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری روی فلز دریافت کرده. در ساخت بدنه از موادی استفاده شده که به خوبی در دست  جاخوش می کنند تا امکان لیز خوردن آن به حداقل برسد.

Cat S32 از نظر سخت افزاری به چیپست چهار هسته ای مدیاتک هلیو A20، سه گیگابایت رم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هرچند این سخت افزار چندان قدرتمند نیست اما با صرفه جویی در صرف انرژی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی شارژدهی ۲ روزه را برای کاربر فراهم می کنند.

Cat S32

از نظر تصویربرداری هم با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی مواجهیم که به نظر نمی رسد حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. دیگر ویژگی های Cat S32 شامل جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پشتیبانی از MicroSD و اندروید ۱۰ می شود.

این گوشی قرار است با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد اما اگر ویژگی های سخت افزاری آن شما را دچار تردید کرده می توانید سراغ سامسونگ XCover بروید که از نظر طراحی جذاب تر بوده و از سخت افزار قوی تری بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی